Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb een All In One abonnement dat al even bestaat.
Ook ik heb alleen de 3 sportkanalen. En dit probleem is ook een tijdje aan de orde 😉
Hi @LisanneEeltink , @Gregory_TG , We hebben meer voorbeelden binnen gekregen waarbij het inderdaad tijdelijk heeft gewerkt, maar na een bepaalde periode niet meer. Er lijkt 'iets' te triggeren wat het account weer naar de verkeerde kijkrechten stuurt. Dit is inmiddels doorgegeven en we wachten op meer informatie.
@wizzbit - Ik vrees inderdaad dat je ook onder deze storing valt. Je geeft aan "En dit probleem is ook een tijdje aan de orde " - In het algemeen of bij jou? Ik zou namelijk eigenlijk verwachten dat je dit sinds gisteren hebt, maar zie dat je hier ook al eerder contact over hebt gehad. Sinds wanneer ervaar je dit ongeveer?
Hoi @Alex,
Dit heb ik eigenlijk al een paar denk ik een paar maanden. Maar ik maak sporadisch gebruik van ZiggoGo. Maar soms is het makkelijk 😉 Een maat van mij was hier en toen wilde ik demonstreren dat je ook tv vanaf mobiel naar Google TV kon streamen. En toen zag ik pas dat het probleem nog niet opgelost was. Dus de storing speelt al wat langer (Daarom dat ik gisteren een upgrade van Max naar Elite had gedaan met een hele kleine hoop dat het misschien opgelost zou wezen, maar helaas). weekje of anderhalf heb ik ook hiervoor gebeld met een prima medewerker van Ziggo, die vertelde mij dat deze storing bekend was en dat ze er aan bezig waren.
Lijkt er op of het deel van ZiggoGo de data niet kan matchen aan het account. Het geeft ook aan in de instellingen van ZiggoGo dat het de profielen niet kan vinden / laden. Misschien het UserID die niet overeen komen met Ziggo db en TV abbo db misschien? (Denk even hardop mee 😉 )
Het geeft ook aan in de instellingen van ZiggoGo dat het de profielen niet kan vinden / laden.
Dit klopt in ieder geval: Je hebt een Kabel TV abonnement, daarmee kun je geen profielen aanmaken. Of doel je echt op een foutmelding hierover? De tekst zou in de trant moeten zijn dat profielen niet beschikbaar zijn bij je abonnement.
Bij de storing die op dit moment speelt, is inderdaad aan de hand wat je benoemt: Er is een mismatch bij de data, waardoor de juiste kijkrechten niet worden ingeladen. Dit lijkt voornamelijk te gebeuren bij bestellingen of wijzigingen met Kabel TV erin.
Als jij echter aangeeft dat het al maanden speelt, ervaar je wel hetzelfde, maar ligt er mogelijk een andere oorzaak aan ten grondslag. Het opvallende is dat ik al maanden (op die van eergisteren na dus) geen wijziging terug zie. Gebruik je het Ziggo e-mailadres dat je hier gebruikt op de Community ook voor de inlog bij Ziggo GO?
@Alex Ik had vandaag korttijdig toegang tot Ziggo Go, nu alhoewel niet meer.
Hi all,
Er is helaas geen update te melden op dit moment. We zien dat het voor sommigen tijdelijk opgelost is geweest, maar het probleem daarna weer terugkeerde. Het is dus mogelijk dat je hier nog steeds tegenaan loopt.
Bij mij werkt het inmiddels een paar dagen. Fingers crossed ....
@Alex Het lijkt nu ruim een week normaal te werken voor mij.
Hoi @Alex
Ik zag de melding bij Intellingen -> Profielen. Maar ik kijk net even en ik zie dat ik weer de kanalen terug heb.
Maar dan klopt de melding in iedergeval bij account (Je Profielen) . Ik dacht dat daar een standaard profiel behoorde te staan en dat het daardoor fout ging.
Maar het schijnt nu weer te werken. Hopelijk hebben ze het probleem definitief gevonden. Dit soort dingen zijn meestal lastig te debuggen.
Ontzettend fijn om te horen dat het bij jullie weer werkt, @DRR43 , @Gregory_TG en @wizzbit! En ook dank voor het delen! We hebben nog geen afmelding van het ticket en voor zover ik kan beoordelen wordt er nog steeds gewerkt aan een definitieve fix, maar goed om te zien dat er stappen gemaakt worden.
Hallo, ik heb sinds 1 oktober 2024 een TV abonnement Compleet met Elite internet. Ik heb de Next Mini geïnstalleerd en op de TV werkt het allemaal.
Maar ZiggoGo werkt niet en ik krijg alleen de drie Sportkanalen. Graag een oplossing.
Hi @asvhaga
Ik vermoed dat er bij jou een andere oorzaak aan ten grondslag ligt. Ik zie dat je recent weer klant bent geworden, maar de diensten zijn opgevoerd op je eerdere / oude klantnummer. Hier is ook een Mijn Ziggo account aan gekoppeld welke in 2015 is aangemaakt. Wil je voor de volledigheid in je profiel onder 'persoonlijke informatie' vermelden met welke gebruikersnaam je inlogt? Mocht dit dezelfde zijn als de gebruikersnaam die ik zie bij het aangemaakte account in 2015, dan zou ik allereerst willen proberen om je Mijn Ziggo account eens te verwijderen en een nieuw account te registeren. Zo beginnen we dan toch als het ware weer met een schone lei.
Hi @nicole75
Op basis van jouw gegevens lijk je helaas onder de storing te vallen in dit topic. Ik heb je gegevens dan ook doorgezet als voorbeeld in het betreffende ticket. De voorbeelden die we doorzetten worden handmatig wekelijks opgelost. Mocht je volgende week vrijdag nog steeds geen toegang hebben tot alle kanalen, wil je ons dan een seintje geven? Dan gaan we er opnieuw voor je achteraan.
Dat ga ik doen.
En sinds vandaag rond 16:30 uur heb ik ook alleen nog de Ziggo Sport kanalen. Volgens de klantenservice moet ik even geduld hebben. Eeehh, is 3 maanden "even"?
@A-B Begrijp ik uit je bericht dat je tot en met 5 oktober 2024 16:30 uur nog wel de Ziggo Sport kanalen kon zien, maar nu dus niet meer?
@Paul nee, ik kon tot 5 oktober 16:30 uur normaal TV kijken zoals NPO, RTL en SBS. Nu helemaal niets meer. Dus waarschijnlijk alleen de ZiggoSport free kanalen.
@A-B Dank voor je reactie! Ik heb even jouw klantgegevens erbij gepakt. Kun je nagaan of je wel met het juiste Mijn Ziggo account inlogt behorend bij het Mijn Ziggo account?
@A-B Zojuist heb ik je ook een privébericht gestuurd met aanvullende instructies.Zie je kans hier naar te kijken en te controleren of je na het doorlopen van de beschreven stappen weer alle kanalen kunt zien via Ziggo GO (app+web) ?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.