1
Vraag
2
Reacties
LisanneEeltink

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Hi, 

wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

70 Reacties 70
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16900Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78809Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23545Likes

@LisanneEeltink Heb je eerder een Ziggo abonnement gehad of is dit het eerste abonnement?

Ter info indien je eerder een abonnement hebt gehad: 

Als je nu weer een nieuw abonnement bij Ziggo hebt, dan heb je ook een nieuw klantnummer.
Daarmee moet je een nieuw Mijn Ziggo maken met een ander emailadres dan je oude Mijn Ziggo en dan zie je je abonnement en de emailadressen die je kunt gebruiken.

https://account.ziggo.nl/account/registreren/ziggo-contract 

Wil je hetzelfde emailadres gebruiken als bij je oude Mijn Ziggo, dan moet dat losgekoppeld worden uit je oude Mijn Ziggo, dat kan een Ziggo forum medewerker voor je doen.

Laat het hier weten.

Je oude Mijn Ziggo en de daar aangemaakte emailadressen zullen verdwijnen in de loop van de tijd.

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Bert, 

Dit is de eerste keer dat ik bij Ziggo klant ben

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Steef, 

Ik zag inderdaad dat meerdere mensen dit probleem hadden, maar nog geen duidelijke oplossing helaas. Heb jij tips hoe we dit kunnen oplossen? 
Alvast bedankt! 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78809Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23545Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hi @LisanneEeltink welkom bij Ziggo en in de Ziggo Community. Je maakt niet zo'n mooie start, begrijp ik, ik denk dat je behalve de 3 UEFA zenders die je nu ziet, ook wel eens wat anders wilt kijken! 
Het probleem dat jij ervaart is bij ons bekend en in onderzoek. Graag zou ik jouw situatie bij het onderzoeksteam onder de aandacht brengen. Hiervoor heb ik van jou nog  extra informatie nodig: 

Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
Indien ziggogo.tv, welke browser: (liefst ook versie)  
Indien Ziggo GO TV app, voor welk apparaat: (AppleTV / Amazon Fire, Android TV)
Merk + Type apparaat:
Besturingssysteem + versie: 
Aanmaak datum Mijn Ziggo account: 
Datum wachtwoord wijziging: 
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel: 

Je mag de antwoorden op deze vragen in je Ziggo Community profiel plaatsen als je dat wenst, dan zijn ze alleen leesbaar voor de moderators. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78809Posts
  • 5324Oplossingen
  • 23545Likes

Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel en heb je ruimte in Persoonlijke opmerkingen, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb het ingevuld op mijn profiel. De tv versie en type vul ik later aan. Deze weet ik op het moment niet. We hebben het probleem op iPhone, webbrowser & televisie. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @LisanneEeltink - Dank je! De gegevens van je tv zijn op dit moment niet meer nodig.

Er is helaas een storing gaande waarbij nieuwe of gewijzigde abonnementen met Kabel TV niet de juiste rechten krijgen in Ziggo GO. Jij lijkt daar ook onder te vallen. Ik heb je situatie doorgezet en zodra we een update hebben, laat ik het weten!

Steefb

Level 20
  • 16900Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes

@Alex  schreef:

Er is helaas een storing gaande waarbij nieuwe of gewijzigde abonnementen met Kabel TV niet de juiste rechten krijgen in Ziggo GO. Jij lijkt daar ook onder te vallen. Ik heb je situatie doorgezet en zodra we een update hebben, laat ik het weten!

@Alex  @Ziggo Ik vind dat dit probleem en enkele andere (activatie HBO, Skyshowtime, Disney) zich wel erg lang voortslepen.

Een storingkje is nog wel te begrijpen, maar dit lijken wel structurele problemen waarbij actie vanuit ziggo spoedig vereist is. En reactie van managementniveau gewenst.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Ik kan je niets anders dan gelijk geven, @Steefb - Bij beide problemen zijn er meerdere scenario's op de achtergrond mogelijk, wat mogelijk het (volledig) oplossen vertraagt, maar dat mag geen excuus zijn voor de dusdanig lange tijd dat het al speelt.

Steefb

Level 20
  • 16900Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes

@Alex  @Ziggo  En wat gaat ziggo er aan doen om dit (in de toekomst?) soepeler en sneller op te lossen?

Nog meer ''outsourcing''?

bemuze

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Alex Dat brengt me als toekomstig Ziggo klant (medio juli) tot de volgende vraag; ik las dat je de app op 3 apparaten mag (kunt) installeren betekent dat als je de app op meer apparaten installeert je het niet kunt installeren op een vierde of vijfde?

Bij mijn huidige provider (Odido) kun je het b.v. wel installeren op 10 apparaten echter kan men maar met 4 apparaten gelijktijdig kijken, bij Odido kun je wel buitenshuis op een tablet of smartphone kijken, via een Google tv Chromecast alleen thuis.

Kun je bij Ziggo wel op meer apparaten installeren maar is het tegelijk kijken tot 3 beperkt?

Steefb

Level 20
  • 16900Posts
  • 3093Oplossingen
  • 8042Likes

@bemuze  Je kunt onbeperkt installeren echter niet onbeperkt tegelijkertijd kijken via de app.

Onbeperkt tegelijkertijd kijken gaat wel met de ongecodeerde zenders via dvb c. En dat aanbod is vrij groot echter de meeste (commerciële) zenders zij dan in sd.

Maar @bemuze  dit gaat wel erg off topic, dit topic is specifiek voor een probleem.

Start in het vervolg een eigen topic of sluit aan bij een topic wat algemeen is of bij een probleem een gelijksoortig topic.

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Alex, 

Is er inmiddels al meer bekend over een oplossing? 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 1496Posts
  • 155Oplossingen
  • 723Likes

Hi @LisanneEeltink ik heb voor je gecheckt of er een update is. Er is op dit moment een oorzaak van dit probleem gevonden en er wordt aan een oplossing gewerkt. Niet het antwoord wat je had gehoopt waarschijnlijk, maar we doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Blijf ondertussen proberen of je het volledige aanbod kunt ontvangen via ZiggoGo en ons hier naar een update vragen is natuurlijk helemaal oké! 

Patrick131

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb ondertussen Ziggo weer aangeschaft en wil graag via ZiggoGo kijken, maar als ik inlog dan zie ik dus alleen 3 sportzenders. Mijn klantnummer eindigt op *****2031. Wat kan ik hier aan doen?

Garihd

Level 17
  • 3622Posts
  • 119Oplossingen
  • 1996Likes

@Patrick131  schreef:

Ik heb ondertussen Ziggo weer aangeschaft en wil graag via ZiggoGo kijken, maar als ik inlog dan zie ik dus alleen 3 sportzenders. Mijn klantnummer eindigt op *****2031. Wat kan ik hier aan doen?

Alleen afwachten tot Ziggo dit onderliggende probleem op accountnivo heeft opgelost.

Als u geen mediabox heeft dus alleen internet en toegang tot Ziggo Go dan kunt u als noodoplossing de coax aansluiting van u televisie gebruiken.

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Judith, 

Is er al meer bekend? Wij zitten inmiddels al 1.5 maand zonder ZiggoGo. 
Alvast bedankt voor je reactie.