Iemand de oplossing voor het feit dat ik als nieuwe ziggo klant alleen maar de 3 gratis sportzenders kan bekijken terwijl ik wel betaal voor een tv abonement.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-toont-alleen-Ziggo-Sport-Free-kanalen/td-p/1379301
"Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:
Niet de juiste inloggegevens
Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>
Abonnement nog niet actief
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Niet het juiste abonnement
Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.
Ik heb het juiste abonement, nooit eerder een account gehad dus dat staat allemaal goed.
Vind het gek dat ziggo zegt binnen 3 dagen online etc en dat de tv gewoon niet werkt!
Ook heb ik bericht ontvangen dat mijn abonement geactiveerd is.
Dag @Diana1992
Mocht er een Ziggo-moderator langskomen om u verder te helpen, zorg er dan voor dat uw adresgegevens in uw profiel staan, dat scheelt in elk geval tijd en weten Ziggo-moderators wie u bent.
Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.
@Diana1992 schreef:Ik heb het juiste abonement, nooit eerder een account gehad dus dat staat allemaal goed.
Vind het gek dat ziggo zegt binnen 3 dagen online etc en dat de tv gewoon niet werkt!
Ook heb ik bericht ontvangen dat mijn abonement geactiveerd is.
Binnen 3 werkdagen online houd in vanaf het moment van bestellen en het ontvangen van je installatie pakket. Dan moet er wel signaal op de kabel staan anders wordt dat hoe dan ook langer.
Even voor de volledigheid wat neem je precies af bij Ziggo is dat internet en TV kijken via Ziggo Go of heb je ook een TV ontvanger en wat is de officiële start datum van je abonnement? Een aantal zaken heeft een bepaalde tijd nodig zoals al wordt genoemd in de reactie van Steefb.
Ik heb tv internet en telefoon wat ik van ziggo afneem. Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan en internet etc werkt gewoon.
@Diana1992 schreef:Ik heb tv internet en telefoon wat ik van ziggo afneem. Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan en internet etc werkt gewoon.
Dus ook een TV ontvanger de Next of de Mini werkt die wel goed?
Dat probleem met de Ziggo Go app en website is onstaan toen de Ziggo Sport Free werden geïntroduceerd en blijft een vreemd hardnekkig probleem vooral bij nieuwe klanten.
@Diana1992 schreef:Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan.
Abonnement nog niet actief.
Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant.
Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.
Goedemiddag @Diana1992, welkom bij Ziggo en de Ziggo Community! 😄
Je wil natuurlijk zo snel mogelijk gebruik maken van al je diensten. Het duurt even voordat het nieuwe abonnement verwerkt is in alle achterliggende systemen. Het duurt een paar werkdagen voordat de zenders zichtbaar zijn. Ik verwacht dat dit nu niet lang meer duurt.
Mijn excuses voor het ongemak.
Wel zonde omdat je er dus wel al voor betaald en het dus niet kan gebruiken.
Nee geen next of mini, alleen via de ziggo go app. Je kon namelijk kiezen welk tv abonement je wil en ik hoef niet nog zon kasje dus heb nu gewoon kabeltv via die app zoals ziggo dan zegt, alleeb moet het wel werken
Het werkt nog steeds niet!
Hi @Diana1992 dank voor de reminder, want enkele dagen zijn toch echt wel verstreken. Dan moet daar iets anders misgaan nu het niet werkt en is je abonnement daar zeker geschikt voor.
Even een dubbelcheck, log je wel in met het juiste account (mailadres) ? Log dan eens uit en opnieuw in. Want ondanks dat het technisch kan dat je niet alle zenders krijgt, van de week namelijk ook meegemaakt dat iemand met een Ziggo Sport Free account inlogde /ingelogd was in plaats van het nieuwe Mijn Ziggo account. Goede nieuws is, we hebben geen bekende storing met nieuwe accountregistraties en als er iets mis gaat kunnen we dat fiksen!
Ik hoor je update graag.
ik meld gewoon aan met de juiste gegevens, inmiddels lijkt hij het te doen.. hopelijk blijft dit zo.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.