Vraag
Reacties
Diana1992
Level 2

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Iemand de oplossing voor het feit dat ik als nieuwe ziggo klant alleen maar de 3 gratis sportzenders kan bekijken terwijl ik wel betaal voor een tv abonement. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
18 Reacties 18
Steefb
Level 20

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-GO-toont-alleen-Ziggo-Sport-Free-kanalen/td-p/1379301

 

"Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:

 

Niet de juiste inloggegevens

Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>

 

 

Abonnement nog niet actief

Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.

 

Niet het juiste abonnement

Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.

 

Diana1992
Level 2
Topicstarter

Ik heb het juiste abonement, nooit eerder een account gehad dus dat staat allemaal goed. 

Vind het gek dat ziggo zegt binnen 3 dagen online etc en dat de tv gewoon niet werkt!

Ook heb ik bericht ontvangen dat mijn abonement geactiveerd is. 

0 Kudos
Wim C.
Level 18
T.E.A.M.

Dag @Diana1992 

Mocht er een Ziggo-moderator langskomen om u verder te helpen, zorg er dan voor dat uw adresgegevens in uw profiel staan, dat scheelt in elk geval tijd en weten Ziggo-moderators wie u bent.
Het spreekt voor zich dat deze informatie
alleen zichtbaar is voor medewerkers van Ziggo. Uw profielpagina vindt u hier.

0 Kudos
RoWi
Level 20

@Diana1992  schreef:

Ik heb het juiste abonement, nooit eerder een account gehad dus dat staat allemaal goed. 

Vind het gek dat ziggo zegt binnen 3 dagen online etc en dat de tv gewoon niet werkt!

Ook heb ik bericht ontvangen dat mijn abonement geactiveerd is. 


Binnen 3 werkdagen online houd in vanaf het moment van bestellen en het ontvangen van je installatie pakket. Dan moet er wel signaal op de kabel staan anders wordt dat hoe dan ook langer. 

 

Even voor de volledigheid wat neem je precies af bij Ziggo is dat internet en TV kijken via Ziggo Go of heb je ook een  TV ontvanger en wat is de officiële start datum van je abonnement? Een aantal zaken heeft een bepaalde tijd nodig zoals al wordt genoemd in de reactie van Steefb.

 

 

 

 

0 Kudos
Diana1992
Level 2
Topicstarter

Ik heb tv internet en telefoon wat ik van ziggo afneem. Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan en internet etc werkt gewoon. 

0 Kudos
RoWi
Level 20

@Diana1992  schreef:

Ik heb tv internet en telefoon wat ik van ziggo afneem. Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan en internet etc werkt gewoon. 


Dus ook een TV ontvanger de Next of de Mini werkt die wel goed?

Dat probleem met de Ziggo Go app en website is onstaan toen de Ziggo Sport Free werden geïntroduceerd en blijft een vreemd hardnekkig probleem vooral bij nieuwe klanten.

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Diana1992  schreef:

Pakket is afgelopen vrijdag in gegaan. 


Abonnement nog niet actief.

Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant.

Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.

0 Kudos
Marco
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Diana1992, welkom bij Ziggo en de Ziggo Community! 😄

Je wil natuurlijk zo snel mogelijk gebruik maken van al je diensten. Het duurt even voordat het nieuwe abonnement verwerkt is in alle achterliggende systemen. Het duurt een paar werkdagen voordat de zenders zichtbaar zijn. Ik verwacht dat dit nu niet lang meer duurt.

Mijn excuses voor het ongemak.

0 Kudos
Diana1992
Level 2
Topicstarter

Wel zonde omdat je er dus wel al voor betaald en het dus niet kan gebruiken. 

0 Kudos
Diana1992
Level 2
Topicstarter

Nee geen next of mini, alleen via de ziggo go app. Je kon namelijk kiezen welk tv abonement je wil en ik hoef niet nog zon kasje dus heb nu gewoon kabeltv via die app zoals ziggo dan zegt, alleeb moet het wel werken

0 Kudos
Diana1992
Level 2
Topicstarter

Het werkt nog steeds niet!

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Diana1992 dank voor de reminder, want enkele dagen zijn toch echt wel verstreken. Dan moet daar iets anders misgaan nu het niet werkt en is je abonnement daar zeker geschikt voor. 

Even een dubbelcheck, log je wel in met het juiste account (mailadres) ? Log dan eens uit en opnieuw in. Want ondanks dat het technisch kan dat je niet alle zenders krijgt, van de week namelijk ook meegemaakt dat iemand met een Ziggo Sport Free account inlogde /ingelogd was in plaats van het nieuwe Mijn Ziggo account. Goede nieuws is, we hebben geen bekende storing met nieuwe accountregistraties en als er iets mis gaat kunnen we dat fiksen!

Ik hoor je update graag. 

0 Kudos
Diana1992
Level 2
Topicstarter

ik meld gewoon aan met de juiste gegevens, inmiddels lijkt hij het te doen.. hopelijk blijft dit zo.

Jos
Community Moderator
Community Moderator

Gelukkig maar! Dank voor je update 🙌

0 Kudos
Eus167
Level 1

Hallo Jos,

Ik loop tegen dezelfde probleem aan alleen 3 sportzenders zichtbaar , ik zit al jaren bij ziggo en de app heeft altijd goed gewerkt ik heb niets veranderd. 

 

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Goedemiddag @Eus167,

 

Vervelend dat je tegen hetzelfde probleem aanloopt. Ik heb je account gecontroleerd. Mogelijk komt het doordat je met je e-mailadres inlogt. Hieraan is enkel een My Vodafone-account gekoppeld en wanneer je hiermee inlogt, zie je inderdaad alleen de gratis zenders. Mijn Ziggo is niet samengevoegd. Wanneer je inlogt met je Mijn Ziggo-gebruikersnaam, hoort het wel te werken.

 

Maar misschien doe je dit al en werkt het alsnog niet. Wil je dan het volgende proberen:

  • Log op alle apparaten waarop de Ziggo GO-app staat uit
  • Log ook uit op alle apparaten waarop ziggogo.tv was ingelogd
  • Nadat alle apparaten zijn uitgelogd, kun je opnieuw inloggen. Speelt het probleem dan nog steeds? Verwijder dan de Ziggo GO-app en installeer deze opnieuw.

Mocht dit niet baten, verneem ik dat graag van je.

0 Kudos
Eus167
Level 1

Jesse,

Bedankt voor je reactie alles werkt sinds een paar uur weer zoals normaal.

Hoe dat kan weet ik niet ik heb niets veranderd of gewijzigd. 

Gr Eugene

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dank voor je update en goed om te lezen dat het ineens weer werkt allemaal, bijzonder maar wel heel fijn!

Een fijn weekend alvast 🙂

0 Kudos