Vraag
Reacties
LisanneEeltink
Level 2

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Hi, 

wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

0 Kudos
136 Reacties 136
Meldingen
Aan Uit
fong17
Level 1

Hoi Cecilia,

ik login met mijn email bij Ziggo GO. Ik heb in mijn profiel ik heb in mijn profiel de postcode en huisnummer bijgewerkt. Hopelijk is dit genoeg.

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Bedankt voor het aanvullen van je adresgegevens. Wil je onder 'Persoonlijke Informatie' ook de gebruikersnaam vermelden waarmee je inlogt @fong17 ? 🙂 

0 Kudos
fong17
Level 1

Ik login met mijn email. Ik heb geen gebruikersnaam aangemaakt. Kan je als moderator mijn email zien?

0 Kudos
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator

Ja, ik kan zien met welk e-mailadres/Mijn Ziggo je het Community account hebt geregistreerd @fong17 . Alleen voor de zekerheid vragen we altijd ter dubbelcheck de gebruikersnaam/e-mailadres waarmee je inlogt in Ziggo GO even te vermelden in je profiel onder het invulveld bij 'Persoonlijke Informatie'. Het komt namelijk wel voor dat een klant eerder een UEFA account heeft aangemaakt en onverhoopt inlogt met deze gegevens in Ziggo GO i.p.v. de gegevens van Mijn Ziggo. Dat kan dus ook een oorzaak zijn waarom enkel de 3 Ziggo Sports Free kanalen zichtbaar zijn i.p.v. het openstaande ticket.

Ik heb in ieder geval jouw gegevens i.c.m de Mijn Ziggo gebruikersnaam (e-mailadres) doorgegeven als voorbeeld in het openstaande ticket. De aangeleverde voorbeelden worden wekelijks handmatig opgelost, dus op basis daarvan zou je begin volgende week toegang moeten hebben tot alle zenders binnen je abonnement. Houd je ons op de hoogte?

0 Kudos
fong17
Level 1

Bedankt Cecilia.

0 Kudos
PeterWi
Level 2

Goedenavond,

Ik heb het zelfde probleem als zoveel andere mensen hier mbt de 3 gratis sportzender. Terwijl we gisteren over gegaan zijn naar Ziggo.

Ik zie diverse wegen om te bewandelen, maar wat is de beste weg om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben?

Vriendelijke groet,

Peter Winkels 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @PeterWi - Goed dat je je hier meldt. Jouw abonnement loopt inmiddels enige tijd, is eerder ook al doorgezet naar de oplospartij en zou inmiddels moeten werken. Kun je voordat ik dit intern escaleer voor de zekerheid de gebruikersnaam/het e-mailadres dat je gebruikt voor Ziggo GO willen noteren bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" bij [je profiel]. (Een @ is niet toegestaan in dat vak, daar mag je een - of AT voor in de plaats zetten)

0 Kudos
PeterWi
Level 2

Hoi Alex,

Dit heb ik gedaan

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Dank je! Goed dat we dit extra controleren, want het lijkt erop dat het daar misgaat:

Je account waar je mee probeert in te loggen is gekoppeld aan een oud klantnummer en gegevens. Je hebt met je huidige klantnummer (beginnend met 518) een nieuw Mijn Ziggo-account. Je gebruikersnaam daarvan is hetzelfde e-mailadres dat je gebruikt hier voor de Community en Mijn Ziggo. Wil je daar eens mee proberen in te loggen bij Ziggo GO?

0 Kudos
justinvh
Level 1

Ik heb dit probleem ook. Mijn mail staat in mijn profiel ook een punt werd in dit invoerveld niet geaccepteerd). Hoor graag van iemand. 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @justinvh - Ik zie dat je vlak na je bericht contact via de chat hebt gehad en het account is verwijderd zodat je een nieuwe aan kunt maken. Dat is inmiddels volledig verwerkt, dus ik ben erg benieuwd hoe het met je nieuwe account gaat. 

Het is mogelijk dat je nu ook niet bij dit Community-account kunt, omdat deze is gekoppeld aan je verwijderde Mijn Ziggo-account. Je kunt hier eventueel een nieuwe account aanmaken met je nieuwe Mijn Ziggo, maar dat moet dan wel met een (tijdelijk) ander mailadres.

0 Kudos
PeterWi
Level 2

Hoi Alex!

Het is gelukt.

Dank voor je hulp en geduld.

Peter

Sas-Suus-Go
Level 1

Ook hier hetzelfde probleem.... Klantenservice kan niet helpen zeiden; "dit probleem komt eigenlijk nooit voor...."

Wie kan er wel helpen?

0 Kudos
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator

Dag @Sas-Suus-Go - vervelend dat jij ook hier mee te maken hebt. Kan je in je Community profiel aangeven met welke gebruikersnaam je inlogt op Ziggo GO? Dan kijk ik wat zaken voor je na!

0 Kudos
Zinojunior
Level 1

Ook hier helaas hetzelfde probleem. Van Uefa ZiggoGo naar abonnement maar alleen de 3 gratis zenders zichtbaar.

0 Kudos
Rikst
Community Moderator
Community Moderator

Je hoort natuurlijk alle zenders uit je abonnement te kunnen bekijken in Ziggo GO @Zinojunior Ik zie dat mijn collega je gegevens al heeft doorgezet naar de oplospartij. Ik verwacht dat dit uiterlijk volgende week donderdag voor je opgelost is. Laat je het ons hier weten?

0 Kudos
Zinojunior
Level 1

Probleem is inmiddels opgelost ik heb  vandaag alle zenders. Bedankt!

0 Kudos