Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi Cecilia,
ik login met mijn email bij Ziggo GO. Ik heb in mijn profiel ik heb in mijn profiel de postcode en huisnummer bijgewerkt. Hopelijk is dit genoeg.
Bedankt voor het aanvullen van je adresgegevens. Wil je onder 'Persoonlijke Informatie' ook de gebruikersnaam vermelden waarmee je inlogt @fong17 ? 🙂
Ik login met mijn email. Ik heb geen gebruikersnaam aangemaakt. Kan je als moderator mijn email zien?
Ja, ik kan zien met welk e-mailadres/Mijn Ziggo je het Community account hebt geregistreerd @fong17 . Alleen voor de zekerheid vragen we altijd ter dubbelcheck de gebruikersnaam/e-mailadres waarmee je inlogt in Ziggo GO even te vermelden in je profiel onder het invulveld bij 'Persoonlijke Informatie'. Het komt namelijk wel voor dat een klant eerder een UEFA account heeft aangemaakt en onverhoopt inlogt met deze gegevens in Ziggo GO i.p.v. de gegevens van Mijn Ziggo. Dat kan dus ook een oorzaak zijn waarom enkel de 3 Ziggo Sports Free kanalen zichtbaar zijn i.p.v. het openstaande ticket.
Ik heb in ieder geval jouw gegevens i.c.m de Mijn Ziggo gebruikersnaam (e-mailadres) doorgegeven als voorbeeld in het openstaande ticket. De aangeleverde voorbeelden worden wekelijks handmatig opgelost, dus op basis daarvan zou je begin volgende week toegang moeten hebben tot alle zenders binnen je abonnement. Houd je ons op de hoogte?
Bedankt Cecilia.
Goedenavond,
Ik heb het zelfde probleem als zoveel andere mensen hier mbt de 3 gratis sportzender. Terwijl we gisteren over gegaan zijn naar Ziggo.
Ik zie diverse wegen om te bewandelen, maar wat is de beste weg om dit zo snel mogelijk opgelost te hebben?
Vriendelijke groet,
Peter Winkels
Hi @PeterWi - Goed dat je je hier meldt. Jouw abonnement loopt inmiddels enige tijd, is eerder ook al doorgezet naar de oplospartij en zou inmiddels moeten werken. Kun je voordat ik dit intern escaleer voor de zekerheid de gebruikersnaam/het e-mailadres dat je gebruikt voor Ziggo GO willen noteren bij "Persoonlijke opmerkingen (privé)" bij [je profiel]. (Een @ is niet toegestaan in dat vak, daar mag je een - of AT voor in de plaats zetten)
Hoi Alex,
Dit heb ik gedaan
Dank je! Goed dat we dit extra controleren, want het lijkt erop dat het daar misgaat:
Je account waar je mee probeert in te loggen is gekoppeld aan een oud klantnummer en gegevens. Je hebt met je huidige klantnummer (beginnend met 518) een nieuw Mijn Ziggo-account. Je gebruikersnaam daarvan is hetzelfde e-mailadres dat je gebruikt hier voor de Community en Mijn Ziggo. Wil je daar eens mee proberen in te loggen bij Ziggo GO?
Ik heb dit probleem ook. Mijn mail staat in mijn profiel ook een punt werd in dit invoerveld niet geaccepteerd). Hoor graag van iemand.
Hi @justinvh - Ik zie dat je vlak na je bericht contact via de chat hebt gehad en het account is verwijderd zodat je een nieuwe aan kunt maken. Dat is inmiddels volledig verwerkt, dus ik ben erg benieuwd hoe het met je nieuwe account gaat.
Het is mogelijk dat je nu ook niet bij dit Community-account kunt, omdat deze is gekoppeld aan je verwijderde Mijn Ziggo-account. Je kunt hier eventueel een nieuwe account aanmaken met je nieuwe Mijn Ziggo, maar dat moet dan wel met een (tijdelijk) ander mailadres.
Hoi Alex!
Het is gelukt.
Dank voor je hulp en geduld.
Peter
Ook hier hetzelfde probleem.... Klantenservice kan niet helpen zeiden; "dit probleem komt eigenlijk nooit voor...."
Wie kan er wel helpen?
Dag @Sas-Suus-Go - vervelend dat jij ook hier mee te maken hebt. Kan je in je Community profiel aangeven met welke gebruikersnaam je inlogt op Ziggo GO? Dan kijk ik wat zaken voor je na!
Ook hier helaas hetzelfde probleem. Van Uefa ZiggoGo naar abonnement maar alleen de 3 gratis zenders zichtbaar.
Je hoort natuurlijk alle zenders uit je abonnement te kunnen bekijken in Ziggo GO @Zinojunior Ik zie dat mijn collega je gegevens al heeft doorgezet naar de oplospartij. Ik verwacht dat dit uiterlijk volgende week donderdag voor je opgelost is. Laat je het ons hier weten?
Probleem is inmiddels opgelost ik heb vandaag alle zenders. Bedankt!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.