Hi,
wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@JanRan De gebruikersnaam die je hebt ingevuld in jouw profiel is gekoppeld aan een Ziggo Sports Free account, waarmee je toegang krijgt tot 3 kanalen. Dit verklaart dus ook bij jou waarom je enkel deze 3 kanalen krijgt te zien.
Je hebt een abonnement bij Ziggo waardoor je voor Ziggo GO moet inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo. De gebruikersnaam voor dit account is je e-mailadres jan******@ziggo.nl. Ik heb in je profiel onder 'persoonlijke informatie' de volledige gebruikersnaam vermeld. Als je hiermee inlogt, dan gebruik je de juiste gegevens en zou je elke zender conform je abonnement moeten kunnen zien.
Als je in de Ziggo GO App opent op jouw tablet of iPhone 8 dan heb je linksboven het icoon (rondje met een poppetje). Als je daarop klikt en vervolgens gaat naar 'instellingen' en kiest voor 'account & profielen' dan zie je onderin de optie om uit te loggen. Je hebt dan de optie om opnieuw in te loggen. Hier moet je dus inloggen met de gegevens van Mijn Ziggo (gebruikersnaam jan******@ziggo.nl + het wachtwoord wat je hiervoor hebt ingesteld).
@Cecilia : als ik de Ziggogo app open op mijn iPhone 8 krijg ik linksboven geen rondje met poppetje maar een tandwieltje. Bij account kan ik verder niets invullen. Doe ik toch iets verkeerd?
@JanRan schreef:@Cecilia : als ik de Ziggogo app open op mijn iPhone 8 krijg ik linksboven geen rondje met poppetje maar een tandwieltje. Bij account kan ik verder niets invullen. Doe ik toch iets verkeerd?
De onderstaande stappen zouden mogelijk moeten zijn om uit te loggen op de iPhone, daarna afsluiten en opnieuw opstarten en weer inloggen met je “Mijn Ziggo” account.
@Karel; Als ik die stappen wil ondernemen moet ik eerst ingelogd zijn. En dat lukt nou niet niet.
Ik heb alle mailadressen met wachtwoorden geprobeerd maar geen enkele lukt.
Dus wat moet ik dan?
Het 2e veld met gedeeld profiel en dan naar instellingen krijg ik al niet omdat ik niet ingelogd ben.
Account en Profielen zo ver kom ik niet eens.
Als ik het inloggen oversla dan zie ik de normale layout, als of ik ingelogd ben. Zodra ik naar een zender ga en die probeer te openen dan wordt gevraagd om in te loggen, wat me dus niet lukt.
Ik heb de app al diverse keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar niets helpt.
Nog nooit zo veel werk verzet voor een app die altijd werkte maar door hem de verwijderen (storingen) en opnieuw te installeren werkt het nu niet meer.
@Karel: Ter verduidelijking gebruik ik dezelfde inlog gegevens om in mijn Vodafone & Ziggo account te komen (dat door de browser al is ingevuld).
Dit beeld krijg ik op mijn laptop als ik Ziggo go open via het linkse pull down menu waar alle programma's staan die ik wil gebruiken.
Dus ook hier werkte het enkele weken geleden nog. Nu krijg ik ook hier niets meer.
Waar zijn ze bij Ziggo bezig? vraag ik me af.?
@JanRan schreef:Dit beeld krijg ik op mijn laptop als ik Ziggo go open via het linkse pull down menu waar alle programma's staan die ik wil gebruiken.
Dus ook hier werkte het enkele weken geleden nog. Nu krijg ik ook hier niets meer.
Waar zijn ze bij Ziggo bezig? vraag ik me af.?
Op een laptop gebruik je https://www.ziggogo.tv/ in een webbrowser. Inloggen doe je met de accountgegevens van “Mijn Ziggo” en dat is als het goed is hetzelfde als Vodafone & Ziggo account. De gebruikers naam voor ZiggoGo/MijnZiggo kan wel een email adres zijn maar is geen email account. Gebruik eens niet het voor ingevulde maar vul het weer eens zelf in met de hand.
Als dat ook niet lukt heb je mogelijk hulp nodig van een moderator. Wellicht dat @Bert die voor je kan inseinen.
@Karel: als de login gegevens gebruik op mijn laptop voor Ziggo go, waar ik ook op "Mijn Ziggo" kan inloggen, dan nog krijg ik de 3 sportzenders.
Het zelfde geldt voor Ziggo go op mijn smartphone Iphone 8.
Alle inlog gegevens geprobeerd waar ik mijzelf ooit heb ingelogd bij Ziggo of Ziggo go, niets lukt.
Alles met de hand ingevuld en ook Wachtwoord vergeten geprobeerd.
Ik heb de gegevens weggehaald in onderstaande web afbeelding.
@JanRan schreef:@Karel: als de login gegevens gebruik op mijn laptop voor Ziggo go, waar ik ook op "Mijn Ziggo" kan inloggen, dan nog krijg ik de 3 sportzenders.
Het zelfde geldt voor Ziggo go op mijn smartphone Iphone 8.
Alle inlog gegevens geprobeerd waar ik mijzelf ooit heb ingelogd bij Ziggo of Ziggo go, niets lukt.
Alles met de hand ingevuld en ook Wachtwoord vergeten geprobeerd.
Ik heb de gegevens weggehaald in onderstaande web afbeelding.
Helaas kan ik niet verder helpen ik ben ook maar een klant van Ziggo. Een moderator zal je probleem op moet pakken en mogelijk verder helpen.
@Bert kan je een moderator hierover triggeren.
Hi @JanRan
We springen weer even bij. Ik heb even gekeken, je geeft aan dat je de "wachtwoord vergeten" procedure hebt gevolgd. Ik zie hier echter alleen aanvraag terug voor "gebruikersnaam vergeten". Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd waarmee je het wachtwoord opnieuw kunt instellen. Ik wil je vragen omdat te doen en daarna met je gebruikersnaam en het nieuwe wachtwoord in te loggen in de Ziggo GO app op je iPhone of via www.ziggogo.tv
Ik hoor de uitkomst graag.
@Rikst: helaas te laat om nieuw wachtwoord in te zetten.
Ga dit nu via "Mijn Ziggo"doen. Kijken of dat ook lukt.
@Rikst: vreemd, ik kan gewoon met mijn oude wachtwoord inloggen. maar ik kan geen nieuw inzetten. Of althans nog eens goed zoeken waar ik dat kan doen.
@Rikst: Is gelukt het wachtwoord te wijzigen. Op mijn laptop werkt het nu wel, maar op mijn Iphone 8 werkt het nieuwe wachtwoord nog steeds niet.
We zijn dan toch een klein stapje verder @JanRan. Wat krijg je te zien als je wilt inloggen in de Ziggo GO app op de iPhone 8. Heb je wellicht nog een andere mobiel of toestel waar je de app (tijdelijk) op kunt installeren en het inloggen kunt testen?
@ Rikst: Hoera, alles is nu in orde. Het wachtwoord vernieuwen in de Ziggo Go app op de Iphone 8 is een dingetje. Zoek maar eens in het Iphone toetsenbord naar de accent grave (die in mijn wachtwoord voorkomt). Blijkt na diverse malen pogingen en vervolgens wachten (omdat je te veel pogingen hebt gedaan) dat je de accent aigu moet ingedrukt houden tot er nog 4 soort accent mogelijkheden verschijnen.
Maar goed Ziggo Go draait nu correct op de diverse apparaten.
Ik wil iedereen bedanken voor hun medeleven, hulp en het geven van juiste aanwijzingen. Anders had ik nog lang kunnen zoeken.
BEDANKT!!
@JanRan schreef:Zoek maar eens in het Iphone toetsenbord naar de accent grave (die in mijn wachtwoord voorkomt). Blijkt na diverse malen pogingen en vervolgens wachten (omdat je te veel pogingen hebt gedaan) dat je de accent aigu moet ingedrukt houden tot er nog 4 soort accent mogelijkheden verschijnen.
Het kan verstandiger zijn om geen bijzondere samengestelde tekens zoals trema’s, accent grave/ecu te gebruiken in wachtwoorden en gebruikersnamen. Het maakt het alleen maar lastiger om het te kunnen invoeren. Een lange fantasie zin, zonder spaties en bijzondere samengestelde karakters, als wachtwoord is zinvoller. Makkelijker te onthouden en makkelijker in te voeren.
Soms worden bijzondere tekens na een update van websites/firmware enz. niet meer geaccepteerd en werkt het inloggen mogelijk ineens niet meer. Dan kan je vaak ook niet meer je wachtwoord veranderen naar de nieuwe regels omdat dan mogelijk eerst het oude wachtwoord moet worden ingevoerd en dat dan ook niet meer kan.
@ Karel: Bedankt Karel voor de tip. Dit krijg je als een Wachtwoord generator gebruikt.
Je hebt helemaal gelijk. Maar dan moet ik even een exercitie uitvoeren op wel 5 plaatsen, te beginnen met "mijn Ziggo".
Dus even kijken wanneer ik daar tijd voor vindt,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.