Na meerdere malen opnieuw ingelogd te zijn, app verwijderd en zelf via de klantenservice mijn wachtwoorden gewijzigd nu nog steeds geen ZiggoGo.
Ik heb alleen de 3 sportzenders.
Zelf kijk ik alleen tv met de ZiggoGo app omdat ik geen bekabeling in mijn huis wil/heb.
Ik lees dat dit een veel voudig probleem is en hoe wordt dit doorgaans opgelost.
Sinds gister nieuwe klant maar nu al ontevreden.
Bij alle andere aanbieders had ik altijd gelijk online TV.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Vincent 1977, welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community! 🙂
Dit is inderdaad een valse start. We hadden het ook graag anders gezien. We weten inmiddels waar het probleem zit, en alle accounts met dit probleem worden binnen 3 werkdagen hersteld.
Mijn excuses voor het ongemak.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Goedemiddag @Vincent 1977, welkom bij Ziggo en op de Ziggo Community! 🙂
Dit is inderdaad een valse start. We hadden het ook graag anders gezien. We weten inmiddels waar het probleem zit, en alle accounts met dit probleem worden binnen 3 werkdagen hersteld.
Mijn excuses voor het ongemak.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.