Ik ben nieuwe klant bij Ziggo en zie in de Ziggo GO app alleen maar de gratis 3 kanalen. Ik las op het forum dat er meer problemen hiermee bestaan. Is hier inmiddels al een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Done
Thank you @prash2201 !
I checked and the same issue applies. I added questions in your Community profile under "privé opmerkingen".
Could you please add your response in there? I will forward it than to a specialist!
Hi @Dennis Not sure where i would find this? Can you share how i can find the comments you've added?
Please add the information on this page!
Thank you @Dennis This is completed now,
No information is shown, I added the questions a second time! Please fill in the response again @prash2201
Hi @Dennis ,
its all there, i can see your Qs and my answers, i can send it in a Private message to you if you want?
Hi @prash2201,
Thank you for supplementing the information! I have now reported it to the responsible department. Now we just have to wait and see what they will find and what the solution will be. To be continued
Hier precies zo, wie kan me helpen?
Hoi Alex, hier t zelfde probleem, zou je mij ook kunnen helpen?
Hi @Anna7119!
Ah balen dat ook jij hier tegenaan loopt!
Ik heb je wat vragen gesteld onder je profiel (Privé opmerking vak), zou je die daar willen beantwoorden? Dan zet ik het door naar de afdeling die hierover gaat zodat ook jouw probleem onder de loep wordt genomen!
Sorry, maar ik kan t niet vinden Carlien :((
Ah geeft niks! @Anna7119
Klik rechtsboven op je profiel > ga dan naar Mijn Instellingen > Ga dan naar Persoonlijke informatie!
Gevonden en beantwoord 🙂
Je gebruikt inderdaad een andere gebruikersnaam, wat je ook aangeeft in de opmerkingen. Je mag hier even je gebruikersnaam opvragen: Account (ziggo.nl)
Ik zet je klantnummer even weer in het profiel waar je net de vragen hebt beantwoord. Ik denk dat het bij jou daar mis gaat inderdaad! @Anna7119
Opgelost! Dankjewel 🙏
Thank you @Roland , is there generally an expected timeline for getting this resolved?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.