1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Rowan115

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Ik ben nieuwe klant bij Ziggo en zie in de Ziggo GO app alleen maar de gratis 3 kanalen. Ik las op het forum dat er meer problemen hiermee bestaan. Is hier inmiddels al een oplossing 

Oplossing
36 Reacties 36
Meldingen
Aan Uit
prash2201

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Done

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 57Oplossingen
  • 197Likes

Thank you @prash2201

 

I checked and the same issue applies. I added questions in your Community profile under "privé opmerkingen". 

 

Could you please add your response in there? I will forward it than to a specialist!

prash2201

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Dennis Not sure where i would find this? Can you share how i can find the comments you've added?

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 57Oplossingen
  • 197Likes

Please add the information on this page

prash2201

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thank you @Dennis  This is completed now, 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 331Posts
  • 57Oplossingen
  • 197Likes

No information is shown, I added the questions a second time! Please fill in the response again @prash2201 

prash2201

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi @Dennis , 

its all there, i can see your Qs and my answers, i can send it in a Private message to you if you want?

Roland
Community Moderator
Community Moderator
  • 509Posts
  • 41Oplossingen
  • 222Likes

Hi @prash2201

Thank you for supplementing the information! I have now reported it to the responsible department. Now we just have to wait and see what they will find and what the solution will be. To be continued

Anna7119

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hier precies zo, wie kan me helpen?

Anna7119

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Alex, hier t zelfde probleem, zou je mij ook kunnen helpen?

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Hi @Anna7119

Ah balen dat ook jij hier tegenaan loopt! 

Ik heb je wat vragen gesteld onder je profiel (Privé opmerking vak), zou je die daar willen beantwoorden? Dan zet ik het door naar de afdeling die hierover gaat zodat ook jouw probleem onder de loep wordt genomen! 

Anna7119

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sorry, maar ik kan t niet vinden Carlien :((

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Ah geeft niks! @Anna7119 

Klik rechtsboven op je profiel > ga dan naar Mijn Instellingen > Ga dan naar Persoonlijke informatie! 

Anna7119

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gevonden en beantwoord 🙂

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2820Posts
  • 298Oplossingen
  • 1356Likes

Je gebruikt inderdaad een andere gebruikersnaam, wat je ook aangeeft in de opmerkingen. Je mag hier even je gebruikersnaam opvragen: Account (ziggo.nl) 
Ik zet je klantnummer even weer in het profiel waar je net de vragen hebt beantwoord. Ik denk dat het bij jou daar mis gaat inderdaad! @Anna7119 

Anna7119

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Opgelost! Dankjewel 🙏 

prash2201

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Thank you @Roland , is there generally an expected timeline for getting this resolved?