Vraag
Reacties
LisanneEeltink
Level 2

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Hi, 

 

wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Uitgelicht
Alex
Community Moderator

Zie jij bij het inloggen alleen de Ziggo Sport kanalen? Dan wordt het abonnement niet herkend, dit kan uiteenlopende oorzaken hebben:

 

Niet de juiste inloggegevens

Mogelijk maak je nog gebruik van oude klantgegevens en/of heb je een nieuw klantnummer van ons gekregen. De snelste controle is om in te loggen bij Mijn Ziggo en te controleren of je daar het juiste abonnement en gegevens terugziet. Zo niet, ga dan op zoek naar het juiste klantnummer met behulp van deze stappen en maak een nieuw account aan. Deze kun je gebruiken voor Ziggo GO. Wil je het andere account verwijderd hebben, open dan een <nieuw topic>

 

Abonnement nog niet actief

Als je abonnement pas net is ingegaan, is het mogelijk dat nog niet alles actief staat aan onze kant. Daardoor heb je nog geen abonnement voor Ziggo GO. Wacht enkele werkdagen om zeker te weten dat administratief alles in orde is. Ook in Mijn Ziggo kun je dit bij je bestellingen controleren.

 

Niet het juiste abonnement

Ziggo GO zit standaard inbegrepen bij elk abonnement met  TV. We hebben echter ook internet only-abonnementen zonder Ziggo GO. Controleer dus of jouw abonnement Ziggo GO bevat op je factuur of in Mijn Ziggo.

 

Zie jij alleen de 3 sportzenders en heb je het niet kunnen oplossen door bovenstaande punten, maak dan een <nieuw topic> aan.

0 Kudos
155 Reacties 155
Garihd
Level 18

@LisanneEeltink  schreef:

Hi Judith, 

 

Is er al meer bekend? Wij zitten inmiddels al 1.5 maand zonder ZiggoGo. 
Alvast bedankt voor je reactie. 


Ik heb ergens gelezen dat het zou zijn opgelost echter er zijn nog steeds nieuwe meldingen betreffende dit euvel.

0 Kudos
Carlien
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Hi @LisanneEeltink! Schiet niet echt op zo hé? Ik ben gaan kijken en zie dat er deze week wel een wijziging wordt aangebracht zodat het weer moet gaan werken. Kan zijn dat je dus automatisch uitgelogd wordt en misschien opnieuw ook moet registreren. Hou dit even in de gaten komende dagen en als er niks gebeurt, laat dan even van je horen dan checken we hier even wat er gaande is! 

Gregory_TG
Level 1

Ik heb sinds afgelopen Dinsdag ook Ziggo met ZiggoGO en was teleurgesteld om te zien dat ook ik enkel de 3 gratis sport kanalen kon zien. Op basis van de informatie in deze thread, vooral in de post boven mij, was ik af gaan wachten. In mijn geval is er op dit moment nog niks veranderd.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Gregory_TG - Er worden stappen gezet, maar helaas kan het probleem inderdaad nog spelen. Ook jouw situatie valt hier inderdaad onder, het spijt me. Zodra we meer informatie hebben, laat ik het weten.

0 Kudos
Roestige
Level 1

Hier precies het zelfde verhaal.

Sinds vandaag account gemaakt en tot mijn verbazing alleen de 3 sportzenders om te kijken.

 

Al enig inzicht waneer dit opgelost gaat worden?

Als klant betaal je hier wel voor maar krijg je de service niet geleverd.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

@LisanneEeltink - Bij jou zou het opgelost moeten zijn, wil je het eens opnieuw proberen?

@Roestige - Wil je je postcode & huisnummer toevoegen in je profiel via [dit linkje]? Dan pak ik je gegevens erbij en check ik hoe het ervoor staat bij jou.

Roestige1
Level 1

He Alex,

 

Ik had geprobeerd wat mensen zeiden met nieuw account met een ander email adres. Wat niet heeft gewerkt.

 

Maar als het goed is staat nu me postcode en huisnummer in het account.

 

Mvg

 

 

0 Kudos
LisanneEeltink
Level 2
Topicstarter

Het werkt nu bij ons! Heel erg bedankt voor de hulp. 

Yordi1
Level 1

Hi Alex,

 

Ik heb hetzelfde probleem

0 Kudos
jeroenvandervee
Level 2

Ik helaas ook zelfde probleem. vandaag nog gebeld met klantenservice maar die konden er niet uit komen 

0 Kudos
Patrick131
Level 1

Ik heb sinds vorige maand ook weer Ziggo, maar ook helaas ZiggoGo met alleen de 3 sportzenders. Wie kan mij helpen?

0 Kudos
Gregory_TG
Level 1

Hoi Alex, hoe staat het erbij bij mijn adres?

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi all, ik loop iedereen even bij langs:

 

@Roestige - Volgens mijn gegevens begint jouw abonnement pas op 10 augustus. Tot die tijd gaat Ziggo GO ook niet werken, omdat er geen actief abonnement aan is gekoppeld.

 

@Yordi1 - Jij hebt een Internet Only-pakket, zonder Ziggo GO. Ik zie wel dat eerder deze week Kabel TV eraan is toegevoegd (waarbij je wel recht hebt op Ziggo GO), maar in die korte tijd vind ik het heel lastig je hierin te adviseren en zie ik dat het na een dag weer is terug gedraaid. Ik snap uiteraard dat je eerst wil afwachten totdat dit probleem is opgelost, maar vooralsnog wordt het per individuele situatie bekeken.

 

@jeroenvandervee, @Patrick131, @Gregory_TG - Ik verwacht inderdaad dat jullie nog getroffen zijn door dit probleem. Ik houd jullie op de hoogte.

0 Kudos
DRR43
Level 2

Helaas hier ook hetzelfde probleem, alleen de 3 gratis sportzenders in Ziggo Go. Hoop dat jullie een oplossing hebben.

0 Kudos
karinvis
Level 1

Hi Ziggo,

 

Bij mij het hetzelfde; alleen 3 sportkanalen op de Ziggo Go app.

 

Groet,

Karin 

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @karinvis - Ik heb je abonnement erbij gepakt, maar volgens mijn gegevens heb je een Internet-only abonnement zónder Ziggo GO. Het klopt dus dat je alleen de 3 sportkanalen ziet.

karinvis
Level 1

Hi Alex, is er voor de app ZiggoGo een TV abonnement nodig of kan deze apart worden toegevoegd? Ik heb namelijk geen tv, daarom dacht ik dat een internet bundel voldoende zou zijn.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Ja, je dient het dan uit te breiden met minimaal "Kabel TV" - Dat is het abonnement dat nodig is voor Ziggo GO. Het ironische (en pijnlijke) is echter wel dat als je dat nu wijzigt naar/met Kabel TV, er een aanzienlijke kans is dat je dan alsnog onder deze storing gaat vallen.

0 Kudos
LisanneEeltink
Level 2
Topicstarter

Hi Alex, 

 

we konden even ziggogo kijken, maar nu hebben wij helaas weer hetzelfde probleem.. 

zou je hier naar willen kijken? 
alvast bedankt! 

0 Kudos
Gregory_TG
Level 1

Evenals @LisanneEeltink kon ik vandaag heel even gebruik maken van Ziggo Go zoals het hoort. Na enkele uren was het probleem echter weer terug gekomen. Weet jij raad, @Alex ?

0 Kudos