1
Vraag
2
Reacties
LisanneEeltink

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ziggo GO toont alleen Ziggo Sport Free kanalen

Hi, 

wij hebben sinds begin deze maand een ziggogo abonnement en internet lite. Wij kunnen helaas niet meer dan 3 sportzenders zien. We hebben al gebeld met de klantenservice en ons wachtwoord gewijzigd maar dit hielp niet. Hopelijk kan iemand ons hier helpen om ZiggoGo werkend te krijgen. Alvast bedankt voor de hulp! 

72 Reacties 72
Meldingen
Aan Uit
Garihd

Level 17
  • 3639Posts
  • 119Oplossingen
  • 2001Likes

@LisanneEeltink  schreef:

Hi Judith, 

Is er al meer bekend? Wij zitten inmiddels al 1.5 maand zonder ZiggoGo. 
Alvast bedankt voor je reactie. 

Ik heb ergens gelezen dat het zou zijn opgelost echter er zijn nog steeds nieuwe meldingen betreffende dit euvel.

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2872Posts
  • 306Oplossingen
  • 1386Likes

Hi @LisanneEeltink! Schiet niet echt op zo hé? Ik ben gaan kijken en zie dat er deze week wel een wijziging wordt aangebracht zodat het weer moet gaan werken. Kan zijn dat je dus automatisch uitgelogd wordt en misschien opnieuw ook moet registreren. Hou dit even in de gaten komende dagen en als er niks gebeurt, laat dan even van je horen dan checken we hier even wat er gaande is! 

Gregory_TG

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds afgelopen Dinsdag ook Ziggo met ZiggoGO en was teleurgesteld om te zien dat ook ik enkel de 3 gratis sport kanalen kon zien. Op basis van de informatie in deze thread, vooral in de post boven mij, was ik af gaan wachten. In mijn geval is er op dit moment nog niks veranderd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Gregory_TG - Er worden stappen gezet, maar helaas kan het probleem inderdaad nog spelen. Ook jouw situatie valt hier inderdaad onder, het spijt me. Zodra we meer informatie hebben, laat ik het weten.

Roestige

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier precies het zelfde verhaal.

Sinds vandaag account gemaakt en tot mijn verbazing alleen de 3 sportzenders om te kijken.

Al enig inzicht waneer dit opgelost gaat worden?

Als klant betaal je hier wel voor maar krijg je de service niet geleverd.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

@LisanneEeltink - Bij jou zou het opgelost moeten zijn, wil je het eens opnieuw proberen?

@Roestige - Wil je je postcode & huisnummer toevoegen in je profiel via [dit linkje]? Dan pak ik je gegevens erbij en check ik hoe het ervoor staat bij jou.

Roestige1

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

He Alex,

Ik had geprobeerd wat mensen zeiden met nieuw account met een ander email adres. Wat niet heeft gewerkt.

Maar als het goed is staat nu me postcode en huisnummer in het account.

Mvg

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het werkt nu bij ons! Heel erg bedankt voor de hulp. 

Yordi1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex,

Ik heb hetzelfde probleem

jeroenvandervee

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik helaas ook zelfde probleem. vandaag nog gebeld met klantenservice maar die konden er niet uit komen 

Patrick131

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds vorige maand ook weer Ziggo, maar ook helaas ZiggoGo met alleen de 3 sportzenders. Wie kan mij helpen?

Gregory_TG

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Alex, hoe staat het erbij bij mijn adres?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all, ik loop iedereen even bij langs:

@Roestige - Volgens mijn gegevens begint jouw abonnement pas op 10 augustus. Tot die tijd gaat Ziggo GO ook niet werken, omdat er geen actief abonnement aan is gekoppeld.

@Yordi1 - Jij hebt een Internet Only-pakket, zonder Ziggo GO. Ik zie wel dat eerder deze week Kabel TV eraan is toegevoegd (waarbij je wel recht hebt op Ziggo GO), maar in die korte tijd vind ik het heel lastig je hierin te adviseren en zie ik dat het na een dag weer is terug gedraaid. Ik snap uiteraard dat je eerst wil afwachten totdat dit probleem is opgelost, maar vooralsnog wordt het per individuele situatie bekeken.

@jeroenvandervee, @Patrick131, @Gregory_TG - Ik verwacht inderdaad dat jullie nog getroffen zijn door dit probleem. Ik houd jullie op de hoogte.

DRR43

Level 2
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Helaas hier ook hetzelfde probleem, alleen de 3 gratis sportzenders in Ziggo Go. Hoop dat jullie een oplossing hebben.

karinvis

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Ziggo,

Bij mij het hetzelfde; alleen 3 sportkanalen op de Ziggo Go app.

Groet,

Karin 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @karinvis - Ik heb je abonnement erbij gepakt, maar volgens mijn gegevens heb je een Internet-only abonnement zónder Ziggo GO. Het klopt dus dat je alleen de 3 sportkanalen ziet.

karinvis

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Alex, is er voor de app ZiggoGo een TV abonnement nodig of kan deze apart worden toegevoegd? Ik heb namelijk geen tv, daarom dacht ik dat een internet bundel voldoende zou zijn.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Ja, je dient het dan uit te breiden met minimaal "Kabel TV" - Dat is het abonnement dat nodig is voor Ziggo GO. Het ironische (en pijnlijke) is echter wel dat als je dat nu wijzigt naar/met Kabel TV, er een aanzienlijke kans is dat je dan alsnog onder deze storing gaat vallen.

LisanneEeltink
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi Alex, 

we konden even ziggogo kijken, maar nu hebben wij helaas weer hetzelfde probleem.. 

zou je hier naar willen kijken? 
alvast bedankt! 

Gregory_TG

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Evenals @LisanneEeltink kon ik vandaag heel even gebruik maken van Ziggo Go zoals het hoort. Na enkele uren was het probleem echter weer terug gekomen. Weet jij raad, @Alex ?