1
Vraag
2
Reacties
Johnny59

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ziggo GO terugkijken werkt niet - profiel laadt niet

na wat internetproblemen is alles weer online maar nu is zowel op de ipad en mijn pc , bij de ziggo app niet meer terug te kijken en alles wat ik bewaard heb staat er ook niet meer. mij profiel is niet te laden .

Op de tv en mediabox is alles ok .

wie weet hoe dit is op te lossen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3208Posts
  • 575Oplossingen
  • 756Likes

Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie voorbeelden en reacties in dit topic!

We hebben helaas meerdere meldingen over het verdwijnen van een Ziggo Go profiel ontvangen. Er was een storing, sorry hiervoor,

Er is een update live gezet voor de inlogprocedure. @Johnny59  en @nicomuller  kunnen jullie Ziggo afmelden en opnieuw inloggen in de app en op het web? Dat hoort het probleem te verhelpen 🙂

Bekijk in context

15 Reacties 15
anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8696Posts
  • 548Oplossingen
  • 2084Likes

via welk apparaat ?

heb je al uitgelogd aan verwijderd opnieuw geïnstalleerd en weer ingelogd ?

 

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956

Richard1993!

Level 11
Expert
  • 565Posts
  • 14Oplossingen
  • 95Likes

@anoniemforum zou dat geen bugg zijn in de app? Of zou er echt een ander problemen spelen.

Johnny59
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Ik kan zowel als op mijn pc win 11.edge en mijn iPad niet meer opnemen of eerder opgenomen programma's terugkijken.   Er is geen connectie met de mediabox.      Op mij tv via de mediabox is alles nog zo als het was . Maar na de reset van het modem zijn op bovengenoemde  de problemen ontstaan.

 

Johnny59
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het lijkt er idd wel op, na het opnieuw inloggen / installeren ontstaan deze problemen. 

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8696Posts
  • 548Oplossingen
  • 2084Likes

@Richard1993! 

ik heb ook het vermoeden dan het om een bug gaat.

er zijn al veel topics over dit probleem aangemaakt sinds gisteren.

 

@Johnny59 

is de next wel zichtbaar in mijn Ziggo ?

nicomuller

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bij mij hetzelfde probleem. Wel terugkijken op laptop met Windows en Nokia smartphone maar niet op iPad met IOS 15.5

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8696Posts
  • 548Oplossingen
  • 2084Likes

@nicomuller 

heb je het ook al via een andere browser geprobeerd  ?

Erik P
Community Moderator
Community Moderator
  • 3208Posts
  • 575Oplossingen
  • 756Likes

Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie voorbeelden en reacties in dit topic!

We hebben helaas meerdere meldingen over het verdwijnen van een Ziggo Go profiel ontvangen. Er was een storing, sorry hiervoor,

Er is een update live gezet voor de inlogprocedure. @Johnny59  en @nicomuller  kunnen jullie Ziggo afmelden en opnieuw inloggen in de app en op het web? Dat hoort het probleem te verhelpen 🙂

Johnny59
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Goedemorgen,

Bij mij is het probleem nu opgelost. Heb niet opnieuw ingelogd maar ik zag gisteravond dat het weer normaal was en ik ook weer verbinding met de next had.

Johnny59
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het is inmiddels opgelost 

nicomuller

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Alles werkt weer zoals verwacht op mijn iPad. Maar nu valt mij op dat op de iPad (IOS 15.6) af en toe de vertaling wegvalt in Engelstalige programma's. En even later weer terugkomt.🤔

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 228Oplossingen
  • 415Likes

@nicomuller, wat gek dat je Engelstalige ondertiteling wegvalt. Is dit bij dezelfde programma's of zenders of is dit heel willekeurig? Wat heb je al geprobeerd om het te fiksen? Heb je dit op meerdere apparaten getest?

nicomuller

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik heb uitgelogd en weer ingelogd.

Andere zender geprobeerd. Maar hetzelfde resultaat.

App op nieuw geïnstalleerd.

Soms vallen zomaar stukken tekst weg.

Op een Windows machine geen last (pc en laptop) maar wel op de iPad.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 3100Posts
  • 379Oplossingen
  • 897Likes

Bijzonder gezien wij en de andere leden in dit topic het probleem niet meer ervaren @Johnny59

Het is misschien een harde oplossing, maar heb je jouw iPad al eens herstart naar fabrieksinstellingen?

Johnny59
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

probleem was al opgelost .

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic