na wat internetproblemen is alles weer online maar nu is zowel op de ipad en mijn pc , bij de ziggo app niet meer terug te kijken en alles wat ik bewaard heb staat er ook niet meer. mij profiel is niet te laden .
Op de tv en mediabox is alles ok .
wie weet hoe dit is op te lossen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie voorbeelden en reacties in dit topic!
We hebben helaas meerdere meldingen over het verdwijnen van een Ziggo Go profiel ontvangen. Er was een storing, sorry hiervoor,
Er is een update live gezet voor de inlogprocedure. @Johnny59 en @nicomuller kunnen jullie Ziggo afmelden en opnieuw inloggen in de app en op het web? Dat hoort het probleem te verhelpen 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
via welk apparaat ?
heb je al uitgelogd aan verwijderd opnieuw geïnstalleerd en weer ingelogd ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
@anoniemforum zou dat geen bugg zijn in de app? Of zou er echt een ander problemen spelen.
Ik kan zowel als op mijn pc win 11.edge en mijn iPad niet meer opnemen of eerder opgenomen programma's terugkijken. Er is geen connectie met de mediabox. Op mij tv via de mediabox is alles nog zo als het was . Maar na de reset van het modem zijn op bovengenoemde de problemen ontstaan.
Het lijkt er idd wel op, na het opnieuw inloggen / installeren ontstaan deze problemen.
ik heb ook het vermoeden dan het om een bug gaat.
er zijn al veel topics over dit probleem aangemaakt sinds gisteren.
is de next wel zichtbaar in mijn Ziggo ?
Bij mij hetzelfde probleem. Wel terugkijken op laptop met Windows en Nokia smartphone maar niet op iPad met IOS 15.5
heb je het ook al via een andere browser geprobeerd ?
Goedemorgen allemaal, bedankt voor jullie voorbeelden en reacties in dit topic!
We hebben helaas meerdere meldingen over het verdwijnen van een Ziggo Go profiel ontvangen. Er was een storing, sorry hiervoor,
Er is een update live gezet voor de inlogprocedure. @Johnny59 en @nicomuller kunnen jullie Ziggo afmelden en opnieuw inloggen in de app en op het web? Dat hoort het probleem te verhelpen 🙂
Goedemorgen,
Bij mij is het probleem nu opgelost. Heb niet opnieuw ingelogd maar ik zag gisteravond dat het weer normaal was en ik ook weer verbinding met de next had.
Het is inmiddels opgelost
Alles werkt weer zoals verwacht op mijn iPad. Maar nu valt mij op dat op de iPad (IOS 15.6) af en toe de vertaling wegvalt in Engelstalige programma's. En even later weer terugkomt.🤔
@nicomuller, wat gek dat je Engelstalige ondertiteling wegvalt. Is dit bij dezelfde programma's of zenders of is dit heel willekeurig? Wat heb je al geprobeerd om het te fiksen? Heb je dit op meerdere apparaten getest?
Ik heb uitgelogd en weer ingelogd.
Andere zender geprobeerd. Maar hetzelfde resultaat.
App op nieuw geïnstalleerd.
Soms vallen zomaar stukken tekst weg.
Op een Windows machine geen last (pc en laptop) maar wel op de iPad.
Bijzonder gezien wij en de andere leden in dit topic het probleem niet meer ervaren @Johnny59
Het is misschien een harde oplossing, maar heb je jouw iPad al eens herstart naar fabrieksinstellingen?
probleem was al opgelost .
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.