1
Vraag
2
Reacties
Peter Horizon

Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Ziggo GO terugkijken in Edge stopt telkens

@Alex  Ik heb in november een nieuwe laptop gekocht, omdat ziggogo.tv abnormaal veel bufferde, maar ik heb nu een echt nieuw probleem met mijn nieuwe laptop.
Ik krijg deze week tijdens replay de melding van een probleem met de pagina (zie afbeelding).

ziggogotv.jpg

Ik heb de foutcode gegoogeld en daar kun je vinden dat dit een vernieuwing is van chromium (Edge en Chrome browsers). Onduidelijk over welk geheugen het gaat en hoe groot deze dan moet zijn. Mijn nieuwe laptop heeft een RAM geheugen van 8 Gb.

Is deze foutmelding/storing bekend bij Ziggo en kan dat verholpen worden ?

 

(als je de pagina vernieuwd start de browser weer aan het begin van het programma en stopt dan na enige tijd weer opnieuw en niet op dezelfde plaats)

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Peter Horizon
Topicstarter
Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Bij afsluiten wordt de cache gewist, maar ik heb nu handmatig de geschiedenis opgeruimd en  automatisch opruimen bij afsluiten ingesteld.

Nu heb ik nog geen melding gehad, terwijl deze meestal binnen een half uur optrad. Het gebeurde elke keer als ik replay keek, bij live kreeg ik de melding niet.

Ziggo zou iets kunnen doen aan het grote geheugen gebruik van Ziggogo.tv

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Was dit eenmalig? Dan is het onmogelijk van afstand een oorzaak te vinden.

In de windows logbestanden is misschien wat te zien, maar die zijn zeker voor leken ondoorgrondelijk.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Lijkt mij ook niet dat dit een foutmelding van Ziggo is of dat ze er iets mee van doen hebben. 

Peter Horizon
Topicstarter
Level 7
  • 164Posts
  • 7Oplossingen
  • 40Likes

Bij afsluiten wordt de cache gewist, maar ik heb nu handmatig de geschiedenis opgeruimd en  automatisch opruimen bij afsluiten ingesteld.

Nu heb ik nog geen melding gehad, terwijl deze meestal binnen een half uur optrad. Het gebeurde elke keer als ik replay keek, bij live kreeg ik de melding niet.

Ziggo zou iets kunnen doen aan het grote geheugen gebruik van Ziggogo.tv

jenson

Level 10
  • 440Posts
  • 35Oplossingen
  • 169Likes

In dit topic over het excessieve schijfgebruik van Firefox staat dat dit ook geldt voor Chrome.

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-GO/Ziggo-Go-op-de-PC-in-Firefox-Waarom-saved-ziggogo-iedere-seco...

In de titel staat 12 Mb. Bedoeld is 12 MegaByte.

 

Voor Edge geldt hetzelfde.

Kan ook 1 GigaByte per minuut of meer worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic