@Mark
Bedankt voor je reactie.
Ik denk dat het inmiddels al is opgelost, maar ben dat hier vergeten te melden. Mijn excuses.
Hoe ik het erop vind lijken en denk dat het probleem is, is dat na activering van de nieuwe tv box er ergens een reset is geweest.
Het was ook zo dat er telkens een dag extra bij kwam met het terug kijken en het erop leek alsof dit opnieuw opgeslagen moest worden in mijn ziggo account? Dat is het enige wat ik kan bedenken.
Des te meer dagen mijn ziggo tv kast geactiveerd was, des te meer dagen (tot max. 7 dagen uiteraard) ik kon terug kijken via ziggo go.
Weet ook niet of dit een vaker gehoord probleem is wat zich dan op deze manier oplost maar heel logisch is het niet. Ga er vanuit dat er gewoon een online systeem is dat tot 7 dagen alle zenders en programma's opslaat en die naar alle ziggo go accounts uitzet maar hier is dus ergens iets mis gegaan?
Hoop dat jullie wat aan deze informatie hebben en zo eventeel de fout makkelijker kunnen opsporen.