Goedemiddag,
Ik heb een Chromecast aangeschaft en heb daarop de Ziggo GO app geïnstalleerd. Ik ben daarop ingelogd maar als ik een zender probeer te ontvangen krijg ik de volgende melding : 'helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken'. Wij hebben zelf internet van KPN en tv van Ziggo. Dit zou gewoon moeten werken want kan op de WIFI op mijn telefoon het gewoon bekijken. Heeft iemand hier een oplossing voor ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
De nieuwere Chromecasts werken met Google TV als besturingssysteem, dan werkt het net als met Android TV alleen op een Ziggo verbinding.
Meer uitleg over Chromecast i.c.m. een Ziggo internetverbnding.
Opgelost: Chromecast met google tv - Ziggo Community
Nieuwsitems Chromecast met Google TV
Ziggo verkoopt Chromecast met Google TV om tv (terug) te kijken (androidplanet.nl)
Ziggo begint verkoop Chromecast voor gebruik tweede tv - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers
Hi @Gerben67, nog een aanvulling op het bericht van Steefb; de nieuwe Chromecast heeft zowel de optie om er iets naar toe te casten, als om apps direct vanaf het apparaat zelf te openen. Dat laatste werkt inderdaad niet op een niet-Ziggo netwerk, maar als jij via je telefoon naar de Chromecast streamt, werkt het wel. Zie ook de eerste link die genoemd is.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
De nieuwere Chromecasts werken met Google TV als besturingssysteem, dan werkt het net als met Android TV alleen op een Ziggo verbinding.
Meer uitleg over Chromecast i.c.m. een Ziggo internetverbnding.
Opgelost: Chromecast met google tv - Ziggo Community
Nieuwsitems Chromecast met Google TV
Ziggo verkoopt Chromecast met Google TV om tv (terug) te kijken (androidplanet.nl)
Ziggo begint verkoop Chromecast voor gebruik tweede tv - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers
Hi @Gerben67, nog een aanvulling op het bericht van Steefb; de nieuwe Chromecast heeft zowel de optie om er iets naar toe te casten, als om apps direct vanaf het apparaat zelf te openen. Dat laatste werkt inderdaad niet op een niet-Ziggo netwerk, maar als jij via je telefoon naar de Chromecast streamt, werkt het wel. Zie ook de eerste link die genoemd is.
ik heb een 4k Chromecast en ik heb de Ziggo app geïnstalleerd en via die app kan ik gewoon tv kijken. Dus niet streaming, maar via de app op de chromecast zelf.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.