1
Vraag
2
Reageer en help mee
Jopgro

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO stopt continue op hetzelfde punt

Wanneer ik een programma aan het kijken ben via Ziggo Go, begint hij opeens te bufferen/haperen en eindigt dan met de melding "Helaas, de video kan op dit moment niet worden afgespeeld. Klik op de knop hieronder om het nogmaals te proberen."

Ziggo Go gaat opnieuw bufferen als ik op de knop klik maar vervolgens stopt het programma weer op precies dezelfde plek. Frappant is dat wanneer ik uitlog, browsergegevens verwijder/cache leeg en opnieuw inlog dat het probleem wéér optreedt op hetzelfde punt. Dit doet mij vermoeden dat het hier gaat om een soort account-verificatie die niet werkt... Daarom wachtwoord gewijzigd om iets te resetten, maar het probleem is niet weg.

Gegevens:

  • Macbook Pro 2017 (macOS Mojave 10.14.6)
  • Chrome (Versie 76.0.3809.100)
  • Hapering meestal na een minuut of 20
  • Doorskippen naar minuut 21 helpt, maar begint dan na enkele minuten opnieuw
  • Uitstekend bereik via Wi-fi (ruim 800 Mbps in huis en speedtest van 250)

Heeft Ziggo voor mij het verlossende antwoord?
2 Reacties 2
EnergieBoy

Level 19
  • 11405Posts
  • 577Oplossingen
  • 1871Likes
Hoi Jopgro
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Ziggo.

Oei, weer een probleem met een Apple product. Daar zie ik de laatste tijd wel meer dingen van langs komen. Heb je het al via een andere browser proberen te kijken? Laatst had ook iemand het met Chrome en met een andere browser niet, het is het proberen waard.

800 Mbps, klopt dat wel? Ik dacht dat Ziggo maar tot 500 ging?
Kan je misschien ook nog even melden om welke film en/of serie het gaat. Mochten de moderatoren in de tijd hier langs komen dan zien ze ook gelijk waar het om gaat 🙂
Jopgro
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hoi EnergieBoy, bedankt voor je reactie.

Balen dat er steeds meer problemen lijken te spelen met Apple producten. Zojuist met Firefox geprobeerd... vooralsnog lijkt het te werken, maar ik zie op de punten waar Chrome stopt en hapert wel een kleine schok in het beeld. Firefox blijft echter doorspelen! Bedankt voor deze (al dan niet tijdelijke) oplossing.


  • De 800Mbps was om aan te geven dat het interne wifi-netwerk naar behoren functioneert en dat ik dus niet in een dooie hoek van mijn netwerk zat. De inkomende verbinding is stabiel 250 Mbps.


  • Het maakt helaas niet uit welke serie ik kijk. Het probleem speelt altijd op. Gisteren bijvoorbeeld bij 'De Slimste Mens' van Maandag 19 augustus 20:25.

Groet!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic