1
Vraag
2
Reageer en help mee
MvMunster

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO sluit willekeurig af - via de Ziggo GO App en via browser

Hallo,

heb nu al geruime tijd problemen met Ziggo GO via de laptop te bekijken.

Heb meerdere malen de App opnieuw geïnstalleerd, maar ook met 3 browsers het zelfde probleem (laatste versies).

Ziggo GO sluit willekeurig zelf af....   soms direct wordt App of browser gelijk afgesloten, soms een foutcode 1001 download de laatste versie van uw browser. Dit alleen op mijn huisadres

Bij een vriendin ook met Ziggo internet en zowel thuis als bij vriendin extra boosters van TP Link Deco 4 heb ik het probleem niet en kijk ik zo via laptop en SONY Bravia TV, 3 eredivisiewedstrijden achter elkaar.

Thuis stopt Ziggo GO op zelfde laptop soms al na 5 minuten, soms pas na 45 minuten...

Via de laptop (ASUS ZenBook pro15) maakt het niet uit of ik op laptop zelf kijk, of een externe UHD monitor of mijn LG 4K tv aansluit.

Hele speelfilms streamen via Netflix of Videoland geven geen problemen, internet is verder stabiel en voldoende bandbreedte....  (test 4 browsers Netflix en 4 browsers Videoland tegelijk kijken is mogelijk).

Wie heeft er ook vergelijkbare problemen?  Klantenservice Ziggo kan er niets mee en geven alleen aan dat Ziggo al tijden bezig is met updaten van de software ivm crashen, maar een releasedatum niet bekent is.

grt

Michel

4 Reacties 4
Dave!

Level 20
Super Expert
  • 19899Posts
  • 916Oplossingen
  • 5910Likes

Wat je kan doen is in de browser van https://www.ziggogo.tv/nl/home 

Naar het slotje voor de link

Schermafbeelding 2023-01-19 om 12.55.23.png

Die even en Site Instellingen controleren.

Laptop aansluiten via HDMI op TV Met Ziggo Go zal de ene keer wel andere keer niet of helemaal niet werken want dan ziet de App een andere Bron en voor LG en Samsung is nog geen Ziggo Go App. Beste is streamen of kijken op Laptop. Je zou nog firewall even kunnen bekijken of die niks van content tegen houd.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 366Oplossingen
  • 885Likes

Hoi @MvMunster

Jammer dat je deze onverwachte onderbrekingen hebt op Ziggo GO. Heb je de tips die @Dave! met je deelde kunnen checken?

MvMunster
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee, helaas nog geen oplossing gevonden

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 3979Posts
  • 366Oplossingen
  • 885Likes

Helaas @MvMunster! Als je bij die vriendin kijkt, is dat dan met je eigen laptop? Zou je het thuis ook nog eens op een ander apparaat willen testen?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic