Hallo,
heb nu al geruime tijd problemen met Ziggo GO via de laptop te bekijken.
Heb meerdere malen de App opnieuw geïnstalleerd, maar ook met 3 browsers het zelfde probleem (laatste versies).
Ziggo GO sluit willekeurig zelf af.... soms direct wordt App of browser gelijk afgesloten, soms een foutcode 1001 download de laatste versie van uw browser. Dit alleen op mijn huisadres
Bij een vriendin ook met Ziggo internet en zowel thuis als bij vriendin extra boosters van TP Link Deco 4 heb ik het probleem niet en kijk ik zo via laptop en SONY Bravia TV, 3 eredivisiewedstrijden achter elkaar.
Thuis stopt Ziggo GO op zelfde laptop soms al na 5 minuten, soms pas na 45 minuten...
Via de laptop (ASUS ZenBook pro15) maakt het niet uit of ik op laptop zelf kijk, of een externe UHD monitor of mijn LG 4K tv aansluit.
Hele speelfilms streamen via Netflix of Videoland geven geen problemen, internet is verder stabiel en voldoende bandbreedte.... (test 4 browsers Netflix en 4 browsers Videoland tegelijk kijken is mogelijk).
Wie heeft er ook vergelijkbare problemen? Klantenservice Ziggo kan er niets mee en geven alleen aan dat Ziggo al tijden bezig is met updaten van de software ivm crashen, maar een releasedatum niet bekent is.
grt
Michel