help112

Level 3
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Ziggo GO, sinds de update 8 juni: Laadt bijna niet, hapert en crashed

Sinds de update vandaag 8 juni ziggo go, laad bijna niet , hapert, en crashed.  

 

Werkte tot vandaag perfect kan de oude versie terug. 

Uitgelicht
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Reacties
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen allemaal,

Veel van de hier genoemde problemen zijn opgelost met de meest recente update van de Ziggo GO (TV) App (+web). Controleer dus of je de meeste recente versie (versienummer: 4.41.4617 ) geinstalleerd hebt zoals beschreven in het hoofdtopic.  Ervaar je nog steeds problemen laat dan weten waaruit de storingsklachten bestaan en op welk apparaat (type/merk + besturingssysteemversie) je dit precies constateert. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Reacties
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Gisteravond was er een probleem bij Ziggo GO waardoor je haperingen en vastlopers hebt kunnen ervaren. Dat is sinds vannacht opgelost. Als je nu nog steeds problemen ervaart daarmee, laat het vooral weten! Sorry voor het ongemak!

69 Reacties 69
Cillyray

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij hetzelfde onder Windows 10. Wat een ramp. Inderdaad snel terug naar de vorige versie.

A-B

Level 8
  • 206Posts
  • 6Oplossingen
  • 75Likes

Idem. Canaldigitaal werkt gelukkig wel.

diki

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

na een paar dagen Ziggo Go niet gebruikt te hebben, vanavond de app op mijn PC geopend. Gemelde problemen zijn herkenbaar. Beeld in beeld bijvoorbeeld werkt ook niet meer en dat is nou juist één van de prettige opties als je aan het werk op je pc bent en ondertussen een programma kunt volgen. Heel af en toe werkt het wel, maar soms valt het ook zo weer weg. Het haperen herken ik ook, maar dan bij het door spoelen, het laden duurt lang. Het is Ziggo weer gelukt om een upgrade uit te brengen die in eerste instantie alleen maar voor problemen zorgt. Best Ziggo: een upgrade dien je vooraf EERST goed te testen, alvorens het online te gooien...hopelijk allemaal snel opgelost... Overigens verder goed tevreden met Ziggo hoor...

Timon14

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

Hier zelfde probleem op Android TV, matige update: onoverzichtelijke app, erg traag en haperend en soms foutcode. Wanneer de volgende update?

Beekmanm

Level 3
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

De vorige versie was al een drama, nu werkt het bijna helemaal niet meer vanuit Belgie.

Heel slecht!

Softailpeter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

krijg af en toe beeld maar het hapert, staat stil en geluid en beeld lopen niet singroon.

ik heb het probleem op zowel laptop als vast aangesloten pc codes 3010 en 3015.

Ik heb dit probleem op alle zenders. Opstart is al megatraag van ziggo go en de rest is bar en boos. Jammer want ik gebruik het dagelijks. Graag snel oplossen

e.vonk70!

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Inderdaad hier hetzelfde probleem. Heel erg vervelend als je in mijn geval voetbal aan het kijken was. Het lijkt wel of het beeld elke keer op pauze gaat. Daar komt nog bij dat er nergens staat hoe je de nieuwe versie op je I Pad krijgt. Staat de nieuwe versie al in de app store??

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 8992Posts
  • 1059Oplossingen
  • 4003Likes

Hi all,

 

Gisteravond was er een probleem bij Ziggo GO waardoor je haperingen en vastlopers hebt kunnen ervaren. Dat is sinds vannacht opgelost. Als je nu nog steeds problemen ervaart daarmee, laat het vooral weten! Sorry voor het ongemak!

Cillyray

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Het lijkt bij mij te werken (Ziggo Go op desktop/Windows 10/Firefox).

Sommige dingen werken kennelijk iets anders, maar de ergste zaken (snelheid, bufferen, etc.) lijken te zijn opgelost.

Zappernl

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Sinds de update bij opstarten van de Ziggo Go app op mijn Shield, altijd code 2032. Alleen via de return knop en vervolgens weer zender selecter start het afspelen.

Dolby audio verhindert het afspelen van audio op mijn Onkyo receiver.

Vorige versie voldeed gewoon... Ook UI is voor mij een stap naar achteren.

Jeroenimo

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Het is nog steeds hetzelfde als gisteren. Schakelen tussen kanalen heel traag. Schokkend beeld. Hangende ui. Het lijk dus nog zeker niet voorbij

Softailpeter

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hallo Alex, bedankt voor je reactie. Ziggo werkt goed op Android tablet. maar op Windows pc is het niet beter als 8 juni, zeer trage opstart van de site zelf, en daarna happerend beeld  stilstaand beeld wel geluid maar beeld blijft stilstaan ook schakelen tussen zenders duurt eindeloos lang en gaat meestal niet goed.

Ik hoop dat jullie het kunnen fiksen 

FranDaMan

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier ook. App is tergend traag op Android TV. Bij opstart duurt het een tijdje voor uberhaupt het menu onderin beeld verschijnt. Tot die tijd kun je niet van kanaal wisselen.
Mag hopen dat ze er heel snel iets aan gaan doen 😞

Jeroenimo

Level 3
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Nog even wat observeringen Op mijn android tv. Ik moet meestal 3 of 4 keer naar rechts of links klikken voordat hij van menu wil verschuiven. Bij tussen tv kijken en replay. Of in het hoofdmenu.

De plus en de min knop werken nu net als de naar boven en naar beneden knop. Heel irritant want plus is nu van kanaal 5 naar 4??? En min van 5 naar 6. Hoe verzin je het.

Knop naar boven en beneden reageert ook vaak niet. En vervolgens schiet hij 5 kanalen door.

Voorheen pasten er bij replay tv lekker veel op mijn 4k scherm. Nu maar een kaneel of 8 en een programma of 2.

Waarom al die kanalen tonen die ik niet mag kijken. Echte onzin. Wie vonden er eigenlijk dat het "beter" moest?. Ik denk de meeste mensen hier niet. Kan hier op het forum niets vinden over klachten dat het niet hetzelfde was als op de ziggo next box.

Timon14

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

App op telefoon geüpdate en verbeterd. De app op Android TV nog steeds erg slecht. Schakelen tussen zenders niet te doen, in de app de knop meerdere indrukken voordat ie reageert. Erg jammer dit. Wanneer weer een update??

Dixi75

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

WAARDELOOS!! Waar we voorheen op een Google TV in 1080p zaten te kijken kunnen we nu alleen nog maar live, opnames en terugkijken in 720p. Sterker nog Ziggo vond het nodig om het hele "beeldmenu" er maar helemaal uit te slopen! Dit nog even los van de happeringen, menustructuur en overige zaken die "dichtgeknepen" lijken te zijn in de Ziggo Go App. Wat daarbij nog veel verontrustender is, is dat na contact opgenomen te hebben met de servicedesk, ze daar aangeven het probleem niet te kennen! Tik je in ons geval iedere maand € 70,- af om naar 720p te gaan zitten kijken. Ziggo schijnt ook nog trots te zijn op de nieuwe app release en maakt op televisie relclame voor het kijken naar 4K, hoe dan?! Kan toch niet waar zijn in 2022, oplossing niet voorhanden.... Kansloos! Reden om na +/- 20 jaar Ziggo buiten te trappen....

djazzy

Level 2
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes

Ach weer een rede erbij om de vlag uit te hangen als er ooit glas word gelegd hier. Goed werkende snelle google tv app om zeep geholpen .

en de next mini heb ik ook na 3 dagen weer in de doos gegooid met als zijn gebreken . geluid  en gebrek aan  apps van de in nederland bekende streaming providers.

Ga  vooral zo door ziggo .

 

HBO Fan

Level 12
  • 729Posts
  • 9Oplossingen
  • 565Likes

Issues zeker niet verholpen ... terugkijken of opnames bekijken lopen constant vast via ziggo go app.... Android desktop en firestick... handig als je constant reclame maakt met overal tv met ziggo go...

Peter74

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier zelfde soort problemen op Philips Android televisie. Sinds laatste update reageert de ziggo app heel traag of niet. Bij afspelen hapert het beeld steeds. Bij vorige versie nooit problemen.

Uitgelicht topic