PBrui

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: services unavailable/niet beschikbaar

Beste community, 

 

sinds eergisteren werkt de ziggo go app niet meer naar behoren op mijn android telefoon en op mijn ipad pro. 

TV werkt, maar L series/films niet meer. 

 

Ik krijg op beide apparaten het bericht 'not available/you need to have a subscription to watch this'/'service niet beschikbaar. Helaas je kan dit volgens afspraak met de content aanbieder niet bekijken via ziggo go'. 

 

Ik zou gewoon (ook volgens de factuur) toegang moeten hebben tot deze series. 

 

ik heb zoals elders hier aangegeven geprobeerd om uit  en weer in te loggen, ook heb ik de apps verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Dit heeft het probleem niet verholpen.

 

Kunnen jullie mij helpen? 

 

Vr. groet

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Goedemiddag! 

Een update van deze kant: Het probleem is opgelost! 🙂 Loop je toch nog ergens tegenaan, laat het dan gerust weten. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Dit wordt de laatste dag heel vaak gemeld op dit forum.

Ik vermoed ergens een storing.

Ziggo is er al mee bezig.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Goedemorgen @PBrui

Goed om te lezen dat je al aan het testen bent geslagen, nu de oplossing nog. We zien meerdere meldingen voorbij komen in een korte tijd en zijn daarom op zoek naar voorbeelden. Je mag onderstaande vragen kopiëren en aanvullen in een reactie, alvast bedankt! 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: 
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: 
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: 
Werkt het op de Mediabox:
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: 

PBrui
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Mariska, 

 

 

 

Klantnummer: *Zoek ik voor je op, zorg dat de adresgegevens in je profiel up to date zijn*
Gebruikersnaam Mijn Ziggo: 
Welke content probeert je te kijken: bijv.  The Wire (maar ik heb het geprobeerd bij een aantal willekeurige series)
Staat het bijbehorende zenderpakket actief in Mijn Ziggo: Ja: extra TV-pakket naar keuze: Movies & Series L
Ga naar instellingen -> Mijn mediaboxen, staat de juiste mediabox actief (serienummer vind je in Mijn Ziggo): ik gebruik dit niet op de mediabox; alleen in app (reguliere tv kijken we wel via de mediabox) 
Werkt het wel op de Ziggo GO app: nee, zowel op ipad als op android telefoon niet
Werkt het op de Mediabox: geen idee
Werkt het in een andere browser en welke browsers heb je getest: alleen via app,  niet via browser (laatste versie iOS/ipad en android en laatste versie van app uit google store/app store)

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Super bedankt @PBrui! Het probleem is, mede dankzij jouw voorbeeld, in onderzoek en er wordt gewerkt aan de oplossing. Ik duim met je mee dat dit gauw is opgelost. 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5738Posts
  • 596Oplossingen
  • 3327Likes

Goedemiddag! 

Een update van deze kant: Het probleem is opgelost! 🙂 Loop je toch nog ergens tegenaan, laat het dan gerust weten. 

Uitgelicht topic