1
Vraag
2
Reacties
borms

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO screen mirror

Ik probeer ziggo go naar mijn samsung tv te sturen via screen mirror op mijn telefoon want helaas is er geen app voor samsung. Helaas mag ik het beeld niet doorsturen van de app. Geluid wel. Wat is het verschil met een Chromecast dan? Dan stuur je het toch ook gewoon draadloos door en dat zou wel mogen.
Doe ik misschien iets verkeerd? Onze tv op de slaapkamer heeft tv kabel die niet Ziggo proof is dus bij veel zenders staan er blokhes in het beeld. Ik zou dus graag toch willen streamen ofzo. Weet iemand een truc om te streamen naar Samsung tv s?
Groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Volgens mij is er op dit moment geen app of iets waar je je Ziggo Go mee kan streamen op je Samsung TV. Wil je meer weten over streamen en hoe het werkt, kijk dan op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen/

Misschien dat iemand nog een truc heeft, maar volgens mij is het niet mogelijk.

Bekijk in context

3 Reacties 3
EnergieBoy

Level 19
  • 11406Posts
  • 577Oplossingen
  • 1873Likes
Volgens mij is er op dit moment geen app of iets waar je je Ziggo Go mee kan streamen op je Samsung TV. Wil je meer weten over streamen en hoe het werkt, kijk dan op deze pagina: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/online-tv-kijken/ziggo-go/streamen/

Misschien dat iemand nog een truc heeft, maar volgens mij is het niet mogelijk.
borms
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je. Dat is jammer ja, want Chromecast wordt wel ondersteund, maar tsja, ik heb een samsung tv met diverse opties (wifi direct en screen mirror) en een samsung telefoon, dus die willen wel. Echter als ik de ziggo go app aanzet dan krijg ik alleen de tekst dat het streamen van video niet kan. Een Chromecast is in mijn ogen hetzelfde als een streamapparaatje, dus waarom zou het daarmee dan wel mogen en et een Samsung niet 😞
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17423Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Een en ander is juridisch verschil. Inz rechten hoe er wordt gekeken naar een content. Ook is ziggo hier aan gebonden. Sterker nog de zendereigenaren geven vaak de doorslag hoe en wel gekeken mag worden. Wat voor ons als klant logisch is, is voor de zendereigenaar even anders. Al is het om hun eigen content, "lees evt app, en ondemand content" te promoten, te beschermen waar meer mogelijk is inz. Mirror via hun eigen app. Ja rechten: speelt steeds vaker een rol helaas. Zelfs bij de publieke omroep, waar regelmatig in replay tv geen programma's terug gekeken kan worden. Ivm met rechten van programma's etc etc.

Dus ziggo is in deze ook maar een derde partij die slechts doorgeeft, en afhankelijk is van zendereigenaren....
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic