1
Vraag
2
Reacties
hermanthije

Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO - rode knop afstandsbediening?

Ik kan ziggo go op tv soms niet openen/vinden, moet via rode knop op afstandbediening na tekst "Ziggo on demand", maar komt niet in beeld

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

De simpele oplossing blijkt door Ziggo zelf te zijn gegeven. Ze hebben op afstand mijn eigen Cl+ module weten te resetten/updaten. Waar een monteur hier in twee uur niet uitkwam en mij onnodig een nieuwe Cl+ module werd aangesmeerd

Bekijk in context

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Nog even toegelicht: de Ziggo medewerkster vroeg 1e:even stroom af van TV, daarna module (de oude) te plaatsen. Daarna zou zij op afstand de update plaatsen en moest ik half uur wachten. Gefixt!!! 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Waarop speelt dit?

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

LG Oleg 48 16

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemiddag @hermanthije

 

Kun je misschien iets specifieker zijn met je tekst en uitleg?
Heb je in de TV een CI+ of is de TV verbonden met een Mediabox? Heb je alles aangesloten met een internetkabel of via een Wifi dongel? kortom, hoe is alles geinstalleerd?

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Cl+ en WiFi. Zolang Ziggo Go bestaat geen probleem tot vorige week. Ineens geen ingang meer

 

 

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Alright, het klopt dat de Ziggo Go TV app ook geen onderdeel is van het on demand menu van een interactieve CI+ module. Het is immers een app. Via ''apps'' op je tv, hoor je de Ziggo Go TV app wel gewoon te kunnen openen en gebruiken 🙂 

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Het gaat om het activeren van ziggo on demand via de rode knop op de afstandbediening. Krijg sinds een paar dagen geen toegang meer foutmelding iTV-003.Jarenlang geen problemen gehad. Eigen Cl+, nu heeft Ziggo mij een nieuwe gestuurd voor €2pm,maar werkt helemaal niet!

 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Ik zie dat er eerder klanten zijn geweest met een soortgelijk probleem @hermanthije

 

Kijk voor mogelijke oplossingen eens in dit topic
Hopelijk helpt dit jou ook 🙂

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

De simpele oplossing blijkt door Ziggo zelf te zijn gegeven. Ze hebben op afstand mijn eigen Cl+ module weten te resetten/updaten. Waar een monteur hier in twee uur niet uitkwam en mij onnodig een nieuwe Cl+ module werd aangesmeerd

hermanthije
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 2Oplossingen
  • 0Likes

Nog even toegelicht: de Ziggo medewerkster vroeg 1e:even stroom af van TV, daarna module (de oude) te plaatsen. Daarna zou zij op afstand de update plaatsen en moest ik half uur wachten. Gefixt!!! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic