1
Vraag
2
Reacties
hanscie

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO "geen programmagegevens beschikbaar"

Goedemiddag,
Ik heb al een hele tijd dat wanneer ik op mijn PC Ziggo GO start ik in de overzichten voor programmagegevens de boodschap "laden" of "geen programmagegevens beschikbaar" zie. Ook na een hele tijd wachten veranderd daar niets aan.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Hans


Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77244Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22907Likes
2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77244Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22907Likes
2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.
hanscie
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Be rt,
Thanks, dat werkt inderdaad prima. Goed om te weten.

Fijne middag!



Hans
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic