Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
hanscie
Level 1

Ziggo GO "geen programmagegevens beschikbaar"

Goedemiddag,
Ik heb al een hele tijd dat wanneer ik op mijn PC Ziggo GO start ik in de overzichten voor programmagegevens de boodschap "laden" of "geen programmagegevens beschikbaar" zie. Ook na een hele tijd wachten veranderd daar niets aan.
Iemand een idee waar dat aan kan liggen?
Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Hans


0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
Bert
Level 21
T.E.A.M.
2 mogelijkheden, Ziggo Go app verwijderen en weer opnieuw installeren of als je Widows gebruikt: instellingen -> Apps -> Ziggo Go -> Geavanceerde opties > Opnieuw instellen.
De buffers lopen vol en worden dan weer geleegd, hierna werkt het weer vlot.
Wordt aan gewerkt om dit op te lossen.
0 Kudos
hanscie
Level 1
Topicstarter
Hi Be rt,
Thanks, dat werkt inderdaad prima. Goed om te weten.

Fijne middag!



Hans
0 Kudos