1
Vraag
2
Reacties
Timmert

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO : "Oeps, Ziggo GO doet het niet..."

Ik heb een 2e laptop aangeschaft. Nu wil ik Ziggo go gebruiken krijg steeds onderstaande melding. Op mijn andere laptop werkt het gewoon.

Oeps… Ziggo GO doet het niet. Je begrijpt: hier is het nu alle hens aan dek om het snel weer aan de gang te krijgen. Probeer je het straks nog een keer? Sorry hiervoor.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Timmert
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Wimpie, dank voor het meedenken, de volgende dag werke het, kon ik ook gewoon de Ziggo app downloaden. Ik wet niet waarvoor en hoe, maar het is opgelost.

gr. Tom

Bekijk in context

4 Reacties 4
Wlmpie

Level 11
Expert
  • 526Posts
  • 11Oplossingen
  • 169Likes

Geen idee, maar als je andere laptop het wel doet zou ik eens beginnen met de laptop opnieuw op te starten en als dat niet helpt je browser cache leeg te maken of een andere browser proberen. Hoe is je laptop met internet verbonden? Doen nu.nl en youtube.nl het wel?

anoniemforum

Level 18
Super Expert
  • 8855Posts
  • 556Oplossingen
  • 2176Likes

welke browser gebruik je ?

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 987Posts
  • 165Oplossingen
  • 414Likes

@Timmert welkom op de Ziggo Community! is het nog gelukt met de 2e laptop? Gelukkig zat je niet zonder Ziggo Go omdat je andere laptop het probleemloos doet. 
Om je verder te helpen hebben @Wimpie en @anoniemforum je een warm welkom gegeven door je enkele vragen te stellen die je op weg helpen. Werkt het niet? Dan is het handig om hier een antwoord op te geven. 

Timmert
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Dag Wimpie, dank voor het meedenken, de volgende dag werke het, kon ik ook gewoon de Ziggo app downloaden. Ik wet niet waarvoor en hoe, maar het is opgelost.

gr. Tom

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Online gamen of bordspellen?

Uitgelicht topic