Als ik op mijn pc ziggo go wil kijken
krijg ik de volgende melding
Niet toegestaan.
helaas volgens afspraak met de content aanbieder
kan je deze video niet kijken vanaf deze locatie
en/of dit netwerk.
dit soort afspraken verschilt per zender.
Wie weet een oplossing
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoe schakel ik VPN McAfee uit?
Klik op Verborgen pictogrammen weergeven rechtsonder in de taakbalk. Klik met de rechtermuisknop op het McAfee-apppictogram in de lijst. Klik op VPN uitschakelen of VPN inschakelen .
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Waar en op welke manier met welke software wil je met welke apparatuur TV kijken?
Want Ziggo heeft wel zijn beperkingen vanwege contant rechten: Ziggo GO - Maak van elk scherm je tv met Ziggo GO | Ziggo
Gebruik je een vpn? Schakel deze uit.
ja maar het helpt niet
Kun je een screenshot van whatismyipaddress.com plaatsen?
geen idee wat je bedoeld, sorry
@hansjedeur Waar en op welke manier met welke software wil je met welke apparatuur TV kijken?
sorry ik weet niet wat je bedoeld, ik kijk al jaren ziggo go op mijn pc, nooit problemen gehad tot vandaag
Als je naar de site whatismyipaddress.com gaat dan zie je een IPv4-adres en eventueel ook een IPv6-adres. Als ISP moet 'Ziggo B.V.' getoond worden. Zie het voorbeeld hieronder.
@hansjedeurben je toevallig op vakantie en probeer je vanuit het buitenland te kijken?
Buitenshuis of in het buitenland (zolang dat een EU-land is) zou Ziggo GO op de PC ook naar behoren moeten werken. Ik verwacht dat nog steeds een VPN in gebruik is.
nee gewoon thuis
wat moet ik doen met vpn. aan of uit zetten
Voor Ziggo GO moet VPN uitgeschakeld zijn, zoals eerder aangegeven. Ik ben van mening dat VPN overbodig is voor thuisgebruik. Controleer na uitschakelen van VPN wat whatismyipaddress.com aangeeft.
Hoi Tobiatheebe,
waar ziggo moet staan, zoals jij aangeeft, staat Digital Ocean LLC.
wat moet ik doen om daar dan Ziggo te krijgen?
Vpn uitschakelen. Die heb je toch zelf op een of andere manier aangezet.
vpn is uitgeschakelt
Als de isp Digital Ocean LLC aangeeft is je vpn niet uitgeschakeld.
Kun je eventueel het IPv4-adres doorgeven? Dan kunnen wij opzoeken welke VPN in gebruik is en instructies geven om deze (correct) uit te schakelen.
ik hoop dat dit helpt,
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.