Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ??
hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee
hoor graag
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi @Boemzie12 , @Tante jokie , @Ben Silver
We hebben hier recent meer meldingen van gezien. Het lijkt inderdaad te gebeuren op wat oudere iPads, mogelijk heeft het een relatie met het geheugen wat het niet aankan. We gaan onderzoeken wat hier aan de hand is en hopelijk kunnen oplossen. @Patrick99 - Ook jij deelde eerder al je ervaringen hiermee. We gaan in dit topic verder.
Kunnen jullie nog aangeven welk specifieke model iPad(s) jullie hebben? Deze informatie is te vinden via: Instellingen (Settings) > Algemeen (General) > Over (Info). Het modelnummer staat ook op de achterkant van de iPad.
Voor nieuwe melders, we ontvangen graag de volgende gegevens:
-Type & Model tablet (zie bovenstaande of [hier] waar je dit kunt vinden)
-iOS-versie
-Ziggo GO-versie
-Probleemomschrijving
Alex. Mijn model is zie foto.
het kan omdat ze ouder zijn dat het te maken heeft met het geheugen, maar zoals ik al eerder schreef kreeg je eerst de optie om een oudere versie van de ziggo go app te downloaden. En dan deed hij het perfect. Nu ben ik die optie niet tegen gekomen.
iPad Air
Modelnummer MD786NF/A
IOs 12.5.7
Ziggo Go 5.09.8952
Sinds een week crasht Ziggo Go app op mijn iPad. Na het opstarten van de app en na het kiezen van “mijn lijsten” wordt de app afgesloten voordat er een keuze gemaakt kan worden. TV kijken en TV terugkijken functioneert normaal. Ook Ziggo Go opstarten vanuit een browser lukt niet. App compleet verwijderd, iPad uit en aan gezet, geheugen opgeruimd, geen verbetering. Inloggen mijn Ziggo werkt ook niet (wit scherm, blijft hangen). Internet browser werkt prima.
Dank voor de informatie! We hebben het doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling. Zodra we een update hebben, laat ik het uiteraard weten.
Voor mij hetzelfde, crasht al na opstarten.
iPad Air
Software 12.5.7
Beschikbaar geheugen 5gb
model: md791nf/a
opnieuw opstarten, nieuwste versie app installeren al gedaan. Ongeveer 2 weken geleden begonnen. Eerst alleen bij opnames, nu al op het startscherm
@Marieke12 Dank voor je voorbeeld. We zetten dit door naar het onderzoeksteam.
Na deze melding van hetzelfde probleem drie weken geleden deed de app het weer normaal.
Maar helaas sinds gisteravond is er weer hetzelfde probleem. Zodra je in de opnames komt crashed de Ziggo app.
iPad Air 2013
12.5.7
Versie 5.09.8952+12863 prod
Hi all,
Samengevat: Bepaalde iPad Air-modellen crashen tijdens het gebruik van de Ziggo GO app. In sommige gevallen gebeurt dat bij het navigeren naar "Mijn Lijsten" waar je opnames staan, maar sinds de laatste update (5.11) geven jullie aan dat het eigenlijk op elk moment tijdens gebruik van de app kan gebeuren.
--
Dank voor de aangeleverde voorbeelden. Het probleem en de oorzaak is gevonden en er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit in in een volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze wordt uitgerold is helaas nog niet bekend.
@Vincent: De app heeft inmiddels meerdere updates gekregen, maar het probleem is nog steeds niet opgelost. Sinds de laatste update is de app vrijwel onbruikbaar geworden.
Hi @Patrick99,
De oorspronkelijke planning was dat het met de laatste update (5.11) zou worden opgelost, maar dat lijkt helaas niet gelukt te zijn. Wat bedoel je met dat de app vrijwel onbruikbaar is geworden? Is het probleem waarbij de app crasht bij 'mijn lijsten' erger geworden?
Het probleem is zeker erger geworden. Eerst lukte het na een aantal pogingen nog wel om iets te starten, maar dat gaat niet meer. Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar nu crasht hij vrijwel meteen.
Helder, erg zuur! Geldt dat ook voor jullie @Boemzie, @Ben Silver , @Marieke12 , @Tante jokie ? Wat is bij jullie de laatste stand van zaken?
Ja idd doet het nog steeds niet. Kan ook niet meer kiezen of ik oudere versie wil of niet. Heb dus maar een nieuwe ipad gekocht. Maar vindt het wel klote
Dank voor de snelle reactie. Erg zuur dat het nog speelt (en alleen maar erger is geworden). Ik heb het intern teruggekoppeld en laat het weten zodra er informatie beschikbaar is.
Ja, bij mij hetzelfde! Nog steeds direct als je een opname probeert te openen, direct uit de app!
@Marieke12 Dank voor je terugkoppeling. We melden dit bij de juiste afdeling.
@Patrick99 Jouw voorbeeld zet ik ook graag met door naar het onderzoeksteam. Zou je onderstaande gegevens met ons willen delen? Dit ten behoeve van het onderzoek. Dan zet ik het door. Alvast dank!
-Type & Model tablet (zie bovenstaande of [hier] waar je dit kunt vinden)
-iOS-versie
-Ziggo GO-versie
-Probleemomschrijving
Ik had al een eerder (inmiddels gesloten) topic over dit probleem, dus mogelijk zitten mijn gegevens er al bij. Maar ik zal ze nog eens geven.
iPad Air 1 (A1474)
iOS 12.5.7
Ziggo GO alle versies sinds 5.09.8910
Probleemomschrijving: De app crasht op willekeurige momenten na het opstarten. In eerdere versies van de app werd er ook een log aangemaakt, maar in de nieuwere versies gebeurt dat niet. Mogelijk dat het om verschillende problemen gaat. Er lijkt ook een verband met de content die wordt getoond. Sinds een dag of drie crasht de app niet meer meteen na het opstarten, terwijl er niets is veranderd aan de app of de iPad.
Hi @Patrick99 - Dank voor de informatie!
Er lijkt ook een verband met de content die wordt getoond.
Dit vermoeden we ook. We hebben het namelijk hier proberen te reproduceren met eenzelfde iPad Air (zelfde versie en iOS) waarbij hij niet crashte; niet na het opstarten, en ook niet tijdens het gebruik of tijdens het navigeren naar "Mijn Lijsten". We tasten dus nog even in het duister wat het precies triggert.
Hi all,
Zoals het nu lijkt wordt dit probleem opgelost in een update die in augustus verschijnt. Zodra we daar meer over weten, delen we dat uiteraard!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.