1
Vraag
2
Reacties
Boemzie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO op iPad Air crasht bij gebruik van de app (o.a. mijn lijsten/opnames)

Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ?? 

hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee

 

hoor graag 

Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9686Reacties
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

 

Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!

Vincent

Community Moderator
  • 4651Reacties
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

Hi all,

Samengevat: Bepaalde iPad Air-modellen crashen tijdens het gebruik van de Ziggo GO app. In sommige gevallen gebeurt dat bij het navigeren naar "Mijn Lijsten" waar je opnames staan, maar sinds de laatste update (5.11) geven jullie aan dat het eigenlijk op elk moment tijdens gebruik van de app kan gebeuren.

--

 

Dank voor de aangeleverde voorbeelden. Het probleem en de oorzaak is gevonden en er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit in in een volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze wordt uitgerold is helaas nog niet bekend.

47 Reacties 47
Meldingen
Aan Uit
Onzerob

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Als je specifiek de update bedoelt van deze week: helaas. Probleem niet opgelost 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Onzerob - Dank voor je update, het is inderdaad voor zover bekend niet meegekomen in deze versie (5.12). Ik hoop spoedig meer te weten over de huidige status hiervan.

anton-gk

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Alex @Vincent Wij ervaren hetzelfde probleem met Ziggo app op Google TV. Mijn lijsten werkt niet meer en de app crashed regelmatig bij het vooruit spoelen.

Martin18

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb sinds vandaag hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem. Als ik Ziggo Go op mijn Ipad opstart komt het hoofdscherm op en vervolgens crashed hij meteen. Alle soorten oplossingen geprobeerd, niets helpt. Heeft tot gisteren altijd prima gewerkt. Ziggo Go versie 5.12.9813 en IOS versie 12.5.7

Bedankt alvast voor jullie support

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10430Posts
  • 597Oplossingen
  • 2987Likes

@anton-gk  gezien dit topic over de ipad versie gaat en de Ziggo go app voor iphone en ipad en de Ziggo go tv apple voor Apple tv en Android tv 2 verschillende apps zijn kun je het beste een eigen topic aanmaken zo houden we de community overzichtelijk

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

 

Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

 

Met de laatste update zien we verbeteringen (geen crashes meer bij het opstarten), maar zien we nog wel steeds meldingen van crashes bij het navigeren naar 'Mijn Lijsten' (waar je opnames staan). Het onderzoek gaat verder. Jullie ervaringen hierin blijven uiteraard ook welkom.

Onzerob

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Helaas, nog steeds volledige crash na het beginscherm