Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ??
hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee
hoor graag
Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.
Hi allen,
Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!
Hi all,
Samengevat: Bepaalde iPad Air-modellen crashen tijdens het gebruik van de Ziggo GO app. In sommige gevallen gebeurt dat bij het navigeren naar "Mijn Lijsten" waar je opnames staan, maar sinds de laatste update (5.11) geven jullie aan dat het eigenlijk op elk moment tijdens gebruik van de app kan gebeuren.
--
Dank voor de aangeleverde voorbeelden. Het probleem en de oorzaak is gevonden en er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit in in een volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze wordt uitgerold is helaas nog niet bekend.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je specifiek de update bedoelt van deze week: helaas. Probleem niet opgelost
Hi @Onzerob - Dank voor je update, het is inderdaad voor zover bekend niet meegekomen in deze versie (5.12). Ik hoop spoedig meer te weten over de huidige status hiervan.
Ik heb sinds vandaag hoogstwaarschijnlijk hetzelfde probleem. Als ik Ziggo Go op mijn Ipad opstart komt het hoofdscherm op en vervolgens crashed hij meteen. Alle soorten oplossingen geprobeerd, niets helpt. Heeft tot gisteren altijd prima gewerkt. Ziggo Go versie 5.12.9813 en IOS versie 12.5.7
Bedankt alvast voor jullie support
@anton-gk gezien dit topic over de ipad versie gaat en de Ziggo go app voor iphone en ipad en de Ziggo go tv apple voor Apple tv en Android tv 2 verschillende apps zijn kun je het beste een eigen topic aanmaken zo houden we de community overzichtelijk
Hi allen,
Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!
Hi allen,
Met de laatste update zien we verbeteringen (geen crashes meer bij het opstarten), maar zien we nog wel steeds meldingen van crashes bij het navigeren naar 'Mijn Lijsten' (waar je opnames staan). Het onderzoek gaat verder. Jullie ervaringen hierin blijven uiteraard ook welkom.
Helaas, nog steeds volledige crash na het beginscherm
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.