1
Vraag
2
Reacties
Boemzie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO op iPad Air crasht bij gebruik van de app (o.a. mijn lijsten/opnames)

Hallo. Sinds gisteren doet de ziggo go app en dan vooral de opnames het niet meer op mijn ipad. Ik weet dat het een oude ipad is. Update tot 12.7 versie. Daarna niet meer. Maar heeft het altijd goed gedaan. Ik start nu de app op. Hij laad hem ik zie ook van alles live tv kan ik gewoon kijken, maar als ik op opnames klik springt de opad weer terug op startscherm. ??? Iemand enig idee. Ik heb wel sinds vorige week een 2de mini kastje erbij van ziggo voor de tv buiten. Zou het daarmee te maken kunnen hebben ?? 

hoor graag of iemand een oplossing heeft of dat ik een nieuwe ipad moet kopen. Ik heb iig geen idee

 

hoor graag 

Oorzaak bekend

Bedankt voor jullie geduld in dit topic. De oorzaak van het probleem is inmiddels duidelijk en we werken hard aan de oplossing.

Uitgelicht
Alex

Community Moderator
  • 9686Reacties
  • 1124Oplossingen
  • 4397Likes

Hi allen,

 

Met de laatste Ziggo GO-update (5.12) zien we verbetering op het gebied van de genoemde crashes op iOS 12.5. Kunnen jullie controleren hoe het op dit moment werkt? In sommige gevallen lijkt er nog cache vastgehouden te worden en kan het raadzaam zijn de iPad voor de zekerheid opnieuw op te starten. We horen het graag!

Vincent

Community Moderator
  • 4651Reacties
  • 612Oplossingen
  • 2383Likes

Hi all,

Samengevat: Bepaalde iPad Air-modellen crashen tijdens het gebruik van de Ziggo GO app. In sommige gevallen gebeurt dat bij het navigeren naar "Mijn Lijsten" waar je opnames staan, maar sinds de laatste update (5.11) geven jullie aan dat het eigenlijk op elk moment tijdens gebruik van de app kan gebeuren.

--

 

Dank voor de aangeleverde voorbeelden. Het probleem en de oorzaak is gevonden en er wordt gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit in in een volgende update zal worden opgelost. Wanneer deze wordt uitgerold is helaas nog niet bekend.

47 Reacties 47
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10418Posts
  • 597Oplossingen
  • 2983Likes

heb je al via een ander apparaat zoals een smartphone of laptop geprobeerd of het werkt ?

Boemzie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jazeker. De ipad verbind ik altijd met internet door met mijn iphone te koppelen.  Ik gebruik het namelijk veel als ik aan het wachten ben in de vrachtwagen. 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 1007Posts
  • 98Oplossingen
  • 427Likes

Dag @Boemzie Als dit nu vaker niet goed lijkt te werken, snap ik zeker dat je informeert of dit nog te verbeteren valt! Je gaf aan dat je qua netwerk verbind met je telefoon, zeker handig voor onderweg. Wanneer je thuis bent en je verbind met de Wi-Fi, wat is de ervaring dan als je het kopje met de opnames wilt openen of bekijken? 

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi ryan. Dan is het precies hetzelfde

 

nogmaals. Gewoon kijken wat er op tv is doet hij gewoon geen probleem. Zowel op wifi thuis als op de wifi van mijn telefoon. Maar opnames terug kijken doet hij dus niet meer. Niet op wifi thuis en ook niet op wifi via telefoon. Er is geen nieuwe update geweest van de iphone en volgens mij ook niet van de zigo app. Het enigste wat ik gedaan heb is thuis een 2de next mini aangesloten aan de tv boven. Zou het daar mee te maken hebben ??? Al denk ik het niet want heb gisteren de stekker van de next mini uit het stopcontact gehaalt en nog steeds speelt hij opnames niet af. Ra-ra politie pet

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10418Posts
  • 597Oplossingen
  • 2983Likes

ben je wel ingelogd met het juiste mijn Ziggo/Ziggo go account ?

ik zie dat je nu via een ander community account reageert @Boemzie12 @Boemzie 

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Jawel. Ik moest me 2 x aanmelden omdat ik vodafone en ziggo heb gekoppeld vandaar. 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Boemzie dank voor de update, erg merkwaardig.

Wat je nog kan doen: test het eens via een browser (dus niet via de app). Hoe gaat het dan?

En wil je aub je gegevens aanvullen wat je profiel aangaat? Dan kan ik je wat gerichter helpen. Alvast dank! 

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Via de browser krijg ik alleen de naam ziggo te zien. Verder niks. Gaat niet door. Het rare is dat hij het vanmorgen 5 min deed en daarna niet meer ????? 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4648Posts
  • 390Oplossingen
  • 1896Likes

@Boemzie dankje voor het proberen. 

Kan je het op een ander apparaat op datzelfde wifinetwerk eens proberen? Gaat het dan wel goed? Dan lijkt het me toch ergens in de software van je ipad te zitten. 

Of test het eens met je smartphone, via wifi en 4G/5G. Lukt het dan wel?

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi. Ik heb het al op 2 ipads geprobeerd. Niks. !!!  Op mijn iphone doet hij het wel gewoon.  Het is zo raar dat hij het vanmorgen 5 min deed en nu niet meer 

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 338Posts
  • 63Oplossingen
  • 201Likes

Hi @Boemzie ,

 

Wil je ter test de Ziggo Go app verwijderen van je Ipads en daarna via de browser inloggen om te zien of dat wel werkt? 

 

Werkt dat wel, mag ik dan het typenummer en iOS versie van je Ipad? Hoor het graag van je! 

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Nee werkt ook niet sorry

Dennis
Community Moderator
Community Moderator
  • 338Posts
  • 63Oplossingen
  • 201Likes

Balen dat dit ook niet werkt @Boemzie!

 

Dan lijkt het er toch op dat de Ipads de boosdoener zijn, mag ik daarvan het typenummer en de iOS versie? Ook graag van de Iphone waar het wel op werkt. Dan gaan we het verder onderzoeken!

 

Alvast bedankt!

Tante jokie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier.

ipad air. 
precies 100% zelfde probleem.

 

Tante jokie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Op andere apparaten werkt het prima.

 

Tante jokie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

alles al geprobeerd.

Opnieuw installeren.

ios updates

app geupdate

 

Tante jokie

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ipad air

12.5.7

deze ipad heeft het al enkele weken overigens.

Ziggo go app is up to date: 5.09.8952 echter had de vorige versie hetzelfde probleem.

 

Boemzie12

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het is de ipad air met Ios versie 12.5.7. Iphone heeft versie 17.4.1. Ik weet dat het een oude ipad is maar heeft het altijd gewoon goed gedaan.  Volgens mij als je de app downloaden dan zei het dat het niet capabel was met mijn versie en / of ik een oudere/ eerdere versie wil downloaden. En dan deed hij het gewoon. 

Ben Silver

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier dezelfde klacht sinds gisteren, Ziggo hup snel oplossen, het is nog een prima iPad.