cbetman
Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO op de Samsung Tab S6 Lite

Hoi allemaal,

Voor de meeste bezitters van de Samsung Tab A7 2020,  zoals ik, is het (nog steeds) niet mogelijk op de Ziggo GO app te gebruiken ... beeld blijft haperen. Ligt het aan de app (er zijn meer apps die er last van hebben op deze tablet), ligt het aan de tablet, geen idee. Maar ben er klaar mee en oriënteer me daarom op een andere tablet. 

Een iPad of de meer high end Samsungs vind ik wat te hoog aan de prijs. Ik liep tegen de Samsung Tab S6 Lite aan en alvorens er verder naar te kijken wil ik graag langs deze weg vragen naar de ervaringen van bezitters van de S6 Lite, en naar hoe de Ziggo GO app erop draait in het bijzonder.

2 Reacties 2
EnergieBoy
Super Expert
Super Expert
  • 10887Posts
  • 539Oplossingen
  • 2547Likes

Hi @cbetman 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Ziggo. 

IK heb zelf geen Android dus ik kan je niet vertellen of ik er ook last van heb 😉. Maar kan je wel zeggen dat het heel vervelend is als een update niet meer werkt bij oudere Android tablets of GSM toestellen. Je hebt er vaker last van, dus aan de storing van gisteren lag het waarschijnlijk niet. Heb je ook al eens via je browser gekeken op je tablet? Je kan natuurlijk ook kijken via www.ziggogo.tv, misschien doet die het dan wel beter, dan met de app zelf? 

Hopende dat er nog mensen zijn die je kunnen informeren over je nieuwe samsung aanschaf, daar kan ik je jammer genoeg niet mee helpen. 

cbetman
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 32Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor het meedenken @EnergieBoy , en die oplossing is me bekend ... werkt inderdaad iets beter in de Samsung browser, maar zeker niet perfect nog. Heb so wie so mijn twijfels over de Tab A7 vandaar dat ik benieuwd ben naar gebruikers van de Samsung Tab S6 Lite. Hopelijk zitten (en kijken) die ook op dit forum 😉