Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Diana1970 wrote:
Nou hij doet het opeens dus gewoon even kwestie van geduld . Ook net gebeld door Serkan van Ziggo en even doorgelopen . top service en bedankt voor de hulp
:thumbsup_tone2:
h.w.jansen wrote:
Anne H Ziggo, update check geeft aan dat de firmware actueel is.
h.w.jansen wrote:
Mijn telefoon doet het ineens en doorloopt de app en het inloggen automatisch en go werkt nu goed. Ik heb niets gedaan of veranderd.
Bedankt voor de assistentie.
Db90 wrote:
Hoi Ziggo,
Het probleem wordt veroorzaakt zoals gemeld door een software die het scherm dimt. Standaard wordt bij elk Android toestel de helderheid van het scherm automatisch aangepast.
Als je naar Instellingen - Weergave (of scherminstellingen) gaat en daar de instelling automatische helderheid uitschakelt is het probleem in mijn geval verholpen.
Vind de optie factory reset wel ver gezocht eerlijk gezegd.
Fijne zondag, Duncan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.