Vraag
Reacties
Oplossing
Stefan666
Level 1

Ziggo GO op Raspberry PI

Hallo,

Graag wil ik een raspberry pi gebruiken om via Ziggo go TV te kijken. In een ander artikel vond ik al dat Chromium niet wordt ondersteunt, maar Firefox wel. Op firefox krijg ik helaas ook een melding dat mijn browser niet wordt ondersteunt als ik iets wil afspelen.

Betreft een raspberry pi 3B, Raspbian en Firefox ESR 52.9.0 (32 bit)
Onder Windows 10 en firefox werkt Ziggo go naar behoren.

Hoe kan ik Ziggo go gebruiken op een raspberry pi?
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ronihd
Level 18
Stefan666 je kan als het goed is ook windows 10 op een Pi draaien.

Tegeltje Ziggo Go er op en draaien maar ?

Bekijk in context

0 Kudos
5 Reacties 5
Weisselberger
Level 5
Ook ik zou hier graag meer over willen weten, eventueel via een officiële Kodi app?
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Waarschijnlijk mis je de DRM Plugin voor Firefox, deze kan je hier vinden
DRM-Inhoud bekijken in Firfox

En in dit topic https://community.ziggo.nl/ziggo-go-96/ziggo-go-werkt-niet-meer-in-firefox-38273 wordt uitgelegd hoe en wat met Firefox door Evert
0 Kudos
Ronihd
Level 18
Stefan666 je kan als het goed is ook windows 10 op een Pi draaien.

Tegeltje Ziggo Go er op en draaien maar ?
0 Kudos
Stefan666
Level 1
Topicstarter
xGarfieldx-Dave Firefox ESR blijkt inderdaad niet over de plugin (Widevine Content Decryption Module) te beschikken, over geen enkele plugin trouwens, toevoegen is niet mogelijk. Ik heb geprobeerd een unstable laatste versie van firefox te installeren, maar dat is helaas nog niet gelukt. Later nog een handmatige installatie proberen, anders is Win 10 een optie, goed idee Ronihd
0 Kudos
DrGonzo
Level 6
Edit: tijdens mijn reactie heeft Stefan al gereageerd

Creatieve oplossing van Ronihd maar misschien wel veel gedoe voor Stefan.

Ik denk dat Garfield op een goed spoor zit, je gebruikt namelijk de ESR variant van Firefox. Kan zijn dat daarin bepaalde onderdelen voor de HTML5 implementatie van Ziggo GO niet standaard aan staan.

Aanvullend kan http://html5test.com/ je misschien nog wat extra richting geven
0 Kudos