Vraag
Reacties
Oplossing
hjjvanbuijsen
Level 1

Ziggo GO op MacBook Air geeft melding geheugenprobleem

Na installatie van het nieuwe modem kan ik ZiggoGo niet meer laden. Het stopt zodra er Ziggo staat ingeeft aan dat er een geheugenprobleem is. Voorheen met het oude modem was dat niet zo.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
puppie
Level 17

leeg je cache eens van safari, ik neem aan dat je die gebruikt.

Welk nieuw modem heb je gekregen?

Cache legen in Safari
  1. Open Safari, navigeer bovenaan in het menu naar 'Safari' en klik op 'Voorkeuren'.
  2. Klik op het tabje 'Geavanceerd', zet onderaan een vinkje naast 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk' en sluit het venster.
  3. Bovenaan in de menubalk staat nu 'Ontwikkel'. Klik hierop en vervolgens op 'Leeg caches'.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
puppie
Level 17

leeg je cache eens van safari, ik neem aan dat je die gebruikt.

Welk nieuw modem heb je gekregen?

Cache legen in Safari
  1. Open Safari, navigeer bovenaan in het menu naar 'Safari' en klik op 'Voorkeuren'.
  2. Klik op het tabje 'Geavanceerd', zet onderaan een vinkje naast 'Toon Ontwikkel-menu in menubalk' en sluit het venster.
  3. Bovenaan in de menubalk staat nu 'Ontwikkel'. Klik hierop en vervolgens op 'Leeg caches'.

0 Kudos
Meindert
Community Moderator
Community Moderator

Hallo @hjjvanbuijsen , welkom op onze Community. Fijn dat je onze Community hebt gevonden toen je er zelf niet uitkwam.

Zo te zien heb je op 5 november al snel een mooi antwoord ontvangen. Mocht je hierover nog aanvullende vragen hebben, dan mag je altijd een reactie plaatsen in dit topic.

Je bent altijd welkom op onze Community, als raadgever of wanneer je zelf een vraag hebt over onze diensten.

0 Kudos