Na installatie van het nieuwe modem kan ik ZiggoGo niet meer laden. Het stopt zodra er Ziggo staat ingeeft aan dat er een geheugenprobleem is. Voorheen met het oude modem was dat niet zo.
Opgelost! Ga naar oplossing.
leeg je cache eens van safari, ik neem aan dat je die gebruikt.
Welk nieuw modem heb je gekregen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
leeg je cache eens van safari, ik neem aan dat je die gebruikt.
Welk nieuw modem heb je gekregen?
Hallo @hjjvanbuijsen , welkom op onze Community. Fijn dat je onze Community hebt gevonden toen je er zelf niet uitkwam.
Zo te zien heb je op 5 november al snel een mooi antwoord ontvangen. Mocht je hierover nog aanvullende vragen hebben, dan mag je altijd een reactie plaatsen in dit topic.
Je bent altijd welkom op onze Community, als raadgever of wanneer je zelf een vraag hebt over onze diensten.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.