Beste @Dave!
Ik heb er voor gekozen om er een topic van te maken en het te delen, zodat anderen er misschien ook iets aan hebben.
@Dave! schreef:
Soms wil de AppleTV wel even vol data lopen, dan is even stroomloos maken de beste oplossing. 😉
Stroomloos maken en herstarten heeft volgens mij een beetje hetzelfde effect; nadat Apple TV stroomloos wordt gemaakt dan start Apple TV ook opnieuw op.
Het opstartscherm als de app opnieuw opstart.
Als Apple TV in sluimerstand staat, dan staat de Ziggo Go app blijkbaar óók in sluimerstand. Op zich is dat ook niet zo heel gek. Na het opstarten van de Ziggo Go app, start-ie feitelijk niet opnieuw op maar ontwaakt uit de sluimerstand. En de elektronische programmagids blijft dan op de laatst gebruikte datum staan. Als de app een meerdere dagen aan het sluimeren is geweest, dan wordt ook de EPG niet geactualiseerd en is zelfs Vandaag niet te vinden in de EPG. Tijdens deze sluimerperiode lijkt de Ziggo Go app dus écht helemaal van de wereld, zonder enig besef wat er in de wereld gaande is.
Het is geen wereldschokkend probleem; een herstart van Apple TV duurt welgeteld 15 seconden en dan werkt Ziggo Go weer zoals het moet.