Ik gebruik de Ziggo Go app vlekkeloos op mijn Android toestel.
Ik wil hem graag ook gebruiken op mijn Ipad, 7e gen met de laatste IOS 16. De Ziggo Go app komt niet naar boven in de AppStore. De Ziggo Sport Totaal app wel overigens.
Wanneer ik vanuit de browser de app probeer te downloaden gebeurd er niks.
Wanneer ik vanuit de browser wil kijken naar ziggogo speelt deze niks af.
Ik ben ten einde raad. Heeft iemand anders dit probleem ook en eventueel een oplossing?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Lijkt op een geo lokatie blokkade,
Held,
Geen VPN en juist ip adres.
Maar heb de ipad 2dehands gekocht. En hem gereset an het begin. Maar om een of andere rede stond de ipad op land België ipv Nederland.
Nu kan ik ziggo go wel downloaden!
Hartelijk dank!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Bij mij staat hij gelijk bovenaan in de shop.
Nooit een probleem mee gehad gebruik de eerste generatie Ipad pro 12 inch .
Besturingssysteem is de laatste ios versie.
Zie als ik op ziggo zoek in de shop 5 ziggo apps
Browsers nooit gebruikt voor ziggo go , download edge zou beter werken dan crome
Dat is fraai
Dit zie ik.
Lijkt op een geo lokatie blokkade,
Held,
Geen VPN en juist ip adres.
Maar heb de ipad 2dehands gekocht. En hem gereset an het begin. Maar om een of andere rede stond de ipad op land België ipv Nederland.
Nu kan ik ziggo go wel downloaden!
Hartelijk dank!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.