Hallo, Ik gebruik Ziggo GO op mijn camping adres. Nu heb ik een Nvidia Shield aangeschaft.
Echter kan ik Ziggo Go op Nvidia Shield kijken alléén via WiFi, en niet via een hotspot.
Aangezien wifi slecht is niet gewenst.
Op de tv krijg ik de melding: Helaas, je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit IP netwerk niet bekijken
Je moet verbonden zijn met je Ziggo thuisnetwerk.
Aub hulp hiermee
Opgelost! Ga naar oplossing.
Er zijn verschillende Ziggo GO apps. De Ziggo GO TV app die je waarschijnlijk gebruikt op de stick of wil gebruiken, werkt alleen op een Ziggo internetverbinding. Mogelijk maakt je camping gebruik van Ziggo Internet.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er zijn verschillende Ziggo GO apps. De Ziggo GO TV app die je waarschijnlijk gebruikt op de stick of wil gebruiken, werkt alleen op een Ziggo internetverbinding. Mogelijk maakt je camping gebruik van Ziggo Internet.
@Ed_w de zin Je moet verbonden zijn met je thuisnetwerk geeft al het antwoord, en Hulp hiermee, zal weinig uitmaken.
Als er in je Nvidia Shield een Chromecast zit ingebouwd kan je wel de gewone Ziggo Go app downloaden en streamen, dan kan ook met de AndroidTV, Firestick, alleen AppleTV niet altijd wegens de Airplay die af en toe probleem geeft, maar door de Build in Chromecast zou het dan via de gewone Ziggo Go app streamen moet draaien, als je daar op wifi zit, kan je op wifi doen, anders de App even op je Data instellen en je Streaming op Laag zetten, dat scheelt weer kosten.
Voor de rest geeft @Karel. al de goede antwoorden.👍🏻
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.