Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
FordDriver wrote:
We hebben inmiddels de Ziggo GO app voor het UWP (Universeel Windows Platform) voor Windows 10 en Windows 10 Mobile. En beide werken uitstekend. Maar is het mogenlijk om deze ook voor de Xbox one uit te brengen? Xbox maakt ook deel uit van het UWP platform dus voor de development team moet het te doen zijn. Ik denk dat jullie veel klanten blij kunnen maken die een xbox op de slaapkamer hebben staan maar het helaas niet mogenlijk is om een coax kabel naar die plek te trekken.
sanderadam wrote:
Eens! Door UWP zou het maar beperkt werk moeten zijn en zou ik ook erg blij mee zijn! Gebruik m'n Xbox voor al m'n media.
Jack Bauer wrote:
@Pietro Inderdaad, in het topic van de HTML5-player van Ziggo Go heb ik meerdere malen gevraagd waarom er geen ondersteuning was voor Xbox One maar een duidelijk antwoord heb ik nog niet. Mij leek het ook niet zo moeilijk om de HTML5-player ook te laten werken in Edge op Xbox One, dus ik kreeg steeds meer het idee dat ze het met opzet blokkeren. Na jouw reactie hier gelezen te hebben ben ik er vrij zeker van dat dat dus ook zo is.
Gisteren via de Xbox mbv Edge naar de ziggo site (https://www.ziggogo.tv/) gesurft en je tot en met het inloggen was alles hetzelfde en kan je gewoon alle actuele programma's zien. Alleen bij het aanklikken van een programma helaas de foutmelding dat de browser niet wordt ondersteund. Waar slaat dat op Ziggo?
ik heb net nog met medewerkers gesproken...ook zo vaag wisten niks en vind het ook raar dat ze niet een app voor de xbox one of ps4 gaan maken want ik heb ook geen coax kabel ruimte ,je betaald wel voor je abbo maar deze service krijg je niet...anno 2020 hadden ze dat allang voor elkaar moeten hebben voor hun klanten,heel irritant ziggo..ga er snel aan werken dat we dat kunnen krijgen zo te zien aan dit forum zijn er meer met mij dus extra reden om er mee aan de bak te gaan
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.