1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Lionman

Level 10
  • 478Posts
  • 6Oplossingen
  • 115Likes

Ziggo GO melding: Video wordt gedownload / De voorbereiding op Ziggo GO is gedaan

Hoera, er is iets veranderd:

De tekst van de pop-up is nu veranderd in de uiterst wazige mededeling: "De voorbereiding op Ziggo Go is gedaan".......

Verder heb ik het idee dat-ie wat minder tevoorschijn komt dan de vorige tekst (over die download), maar vreemd en irritant blijft het.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all,

Deze melding heeft te maken met de database die downloads beheert binnen Ziggo GO. Het kan voorkomen als je downloads hebt, hebt gehad of ter voorbereiding op toekomstige downloads.

Er is op dit moment geen mogelijkheid dit uit te zetten binnen de app, daarom blijft de enige workaround om de meldingen van Ziggo GO binnen je apparaat zelf te dempen. We verwachten dit in de toekomst anders in te richten en daarmee ook deze melding te voorkomen.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Meldingen
Aan Uit
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Lionman,

Klopt inderdaad! De foutieve tekst over dat er een video wordt gedownload is inmiddels aangepast. Deze tekst verschijnt in principe om de app voor te bereiden voor gebruik. Ik kan me voorstellen dat je het nog steeds vreemd en irritant vindt en heb extra navraag gedaan naar de specifieke situaties waarin dit gebeurt.

b3lana

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier exact hetzelfde. Al weken lang die vage meldingen. Nu sinds vandaag inderdaad verandert in een nieuwe melding, maar net zo irritant. 

Fruitcake_

Level 4
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Sinds een paar dagen krijg ik de melding "De voorbereiding op Ziggo GO is gedaan" ook meerdere keren per dag. 

Op een Android 11 smartphone. 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi all,

Deze melding heeft te maken met de database die downloads beheert binnen Ziggo GO. Het kan voorkomen als je downloads hebt, hebt gehad of ter voorbereiding op toekomstige downloads.

Er is op dit moment geen mogelijkheid dit uit te zetten binnen de app, daarom blijft de enige workaround om de meldingen van Ziggo GO binnen je apparaat zelf te dempen. We verwachten dit in de toekomst anders in te richten en daarmee ook deze melding te voorkomen.

Steefb

Level 20
  • 16876Posts
  • 3091Oplossingen
  • 8022Likes

@Alex  schreef:

Hi all,

Deze melding heeft nog steeds te maken met downloads die je mogelijk ooit hebt gedaan binnen Ziggo GO, in ieder geval de database die dat beheert. 

Ik zie deze melding ook, ik heb, zeker weten, nog nooit iets gedownload binnen Ziggo Go of de database.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Klopt, ik verwoord het misschien niet helemaal goed; het heeft een relatie met de database die de downloads binnen Ziggo GO beheert. Dat kan voorkomen als je downloads hebt, hebt gehad of ter voorbereiding op toekomstige downloads.

Japio1960QW

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

743365E3-6440-4B4C-9FF9-EEC9843AA9EF.jpeg

ik krijg steeds deze melding op mijn iPad…. Heeft iemand hier een oplossing voor?

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Japio1960QW - Gek dat je deze melding krijgt. Wil je eens uitloggen en weer inloggen om te kijken of dat het probleem verhelpt? Soms is deze melding tijdelijk, en zou het zichzelf bij een tweede poging automatisch moeten oplossen.

Lionman
Topicstarter
Level 10
  • 478Posts
  • 6Oplossingen
  • 115Likes

Ik heb binnen Ziggo Go nooit iets gedownload.......;-)

Maar goed, als er niets aan te doen is dan zal ik de meldingen van de app uitzetten.

Japio1960QW

Level 3
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Het is opgelost, ik had de ziggo app op teveel toestellen geïnstalleerd, als je films wilt downloaden is het Max 2