1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
renetel

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO melding '4001' op smartphone

Ik ben gisteren overgeschakeld naar de mediabox Next Mini en nu werkt de Ziggo Go app op mijn smartphone niet meer. Als ik een zender aanklik krijg ik steeds de melding Niet beschikbaar - Deze video kan niet worden afgespeeld. 4001

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7990Likes

Dit speelt al een tijdje en als je de zoekfunctie gebruikt kom je ze vaak tegen.

De eerste optie is om even uitloggen en weer inloggen. Dit kan via:

-Account (linksboven)

-Instellingen

-Account & Profielen

-Onderaan 'uitloggen'

Je kunt ook proberen de app-rechten te wijzigen:

1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Go die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meldingen
Aan Uit
Dave

Level 20
T.E.A.M.
  • 24594Posts
  • 1067Oplossingen
  • 7990Likes

Dit speelt al een tijdje en als je de zoekfunctie gebruikt kom je ze vaak tegen.

De eerste optie is om even uitloggen en weer inloggen. Dit kan via:

-Account (linksboven)

-Instellingen

-Account & Profielen

-Onderaan 'uitloggen'

Je kunt ook proberen de app-rechten te wijzigen:

1. Open de app Instellingen op je telefoon.
  2. Tik op Apps.
  3. Tik op de app Ziggo Go die je wilt wijzigen. Als je de app niet kunt vinden, tik je op Alle apps bekijken. ...
  4. Tik op Rechten. ...
  5. Als je een instelling voor rechten wilt wijzigen, tik je erop en kies je Toestaan.

Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.