Ik ben gisteren overgeschakeld naar de mediabox Next Mini en nu werkt de Ziggo Go app op mijn smartphone niet meer. Als ik een zender aanklik krijg ik steeds de melding Niet beschikbaar - Deze video kan niet worden afgespeeld. 4001
Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit speelt al een tijdje en als je de zoekfunctie gebruikt kom je ze vaak tegen.
De eerste optie is om even uitloggen en weer inloggen. Dit kan via:
-Account (linksboven)
-Instellingen
-Account & Profielen
-Onderaan 'uitloggen'
Je kunt ook proberen de app-rechten te wijzigen:
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dit speelt al een tijdje en als je de zoekfunctie gebruikt kom je ze vaak tegen.
De eerste optie is om even uitloggen en weer inloggen. Dit kan via:
-Account (linksboven)
-Instellingen
-Account & Profielen
-Onderaan 'uitloggen'
Je kunt ook proberen de app-rechten te wijzigen:
Mocht er ook verwijzing naar Bluetooth zijn, ook die toestaan, daarna de App sluiten en je telefoon opnieuw opstarten en na opstarten nog eens proberen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.