ziggo go loopt vast bij inloggen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
fotcode 1002,wordt hier echt gek van... WAT IS DE OPLOSSING want nu alles geprobeerd????
Ik kan mij voorstellen dat je deze foutcode je tot wanhoop drijft, @fam.degroote
Welkom op de Ziggo Community en fijn dat je het probleem hier voorlegt.
Foutcode 1002 kan veel oorzaken hebben, dit maakt het dan ook complex. @Alex heeft in dit topic een aantal mogelijke oorzaken benoemd. Wil je kijken of één van deze zaken de mogelijke oorzaak is? Los je het probleem hiermee niet op, hoor ik graag wat je zoals geprobeerd hebt.
Problemen ontstaan wanneer de App van Ziggo Go wordt geinstalleerd, als je via de webbrowser naar Ziggo Go Tv gaat krijg je gelijk de vraag om de App te installeren zowel Windows 10 als Android, wat er ook gebeurt DOE DIT NIET, installeer de App onder geen beding maar kijk rechtstreeks via de browser en alle problemen zijn opgelost en je kunt gewoon naar behoren naar Ziggo Go kijken.
Als je de App wel installeert of geinstalleerd hebt dan wordt je er om de 15 a 20 min uitgegooid met allerlei vage meldngen. Wanneer je de App compleet verwijderd en alleen via de browser kijkt zul je zien dat alle problemen ineens opgelost zijn.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.