Vraag
Reacties
Oplossing
k.weber
Level 2

Ziggo GO loopt vast

ziggo go loopt vast bij inloggen

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
k.weber
Level 2
Topicstarter

Heb back-up gemaakt van alle bestanden en daarna computer gereset,. Nu werkt alles weer prima.

Ik dank een ieder voor het meedenken.

Bekijk in context

22 Reacties 22
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Op welk apparaat precies met welke systeemsoftware en versie?

Ziggo Go kan op veel verschillende apparaten geïnstalleerd zijn.

0 Kudos
k.weber
Level 2
Topicstarter

Op chromebook met chrome os en geprobeerd met verschillende browsers.

Het heeft altijd goed gewerkt maar na het laatste ziggo onderhoud loopt het vast bij inloggen.

Ziggo kan  mij niet helpen.

0 Kudos
puppie
Level 17
0 Kudos
k.weber
Level 2
Topicstarter

Ja, die aanbeveling heb ik gevolgd. Kon daar niets mee. Heb vervolgens via het contact formulier contact gezocht met Ziggo. Op verzoek van ziggo (ene Michel) telefonisch contact gehad. Na een halve morgen met hem aan de telefoon te hebben gezeten, kwam hij tot de conclusie mij niet te kunnen helpen en verwees hij mij naar deze community site.

 

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@k.weber wat gek dat Ziggo GO op je Chromebook ineens niet werkt. Ik begrijp dat je al heel wat hebt gedaan en ongelukkig was niets succesvol. 
Je geeft aan dat het vastloopt bij inloggen. Wat krijg je precies te zien bij het inloggen via browser op www.ziggogo.tv
Werkt Ziggo GO/ziggogo.tv wel op een andere smartphone/tablet/PC/laptop?  

Heb je dit ook geprobeerd met de ZIggo GO app? Het is me bekend dat Chromebooks niet altijd de Ziggo GO app kunnen gebruiken, maar niet geschoten is altijd mis. 

0 Kudos
k.weber
Level 2
Topicstarter

Na de inlog komen groot de letters Ziggo in beeld en dan slaat de hele  de hele boel vast. Na resetten hetzelfde verhaal. Ik kan de werking niet op eenander apparaat proberen, omdat ik niet in bezit van van smartphone , tablet etc. Ziggo go app werkt niet (niet compatibel of zo iets)

etc.

0 Kudos
puppie
Level 17

heb je de browser opera al eens geprobeerd?

0 Kudos
Frank roos
Level 4

Hier dezelfde ellende , al vaker problemen met ziggogo op mijn telefoon maar nu wil ik op de laptop kijken en bevriest hij ook bij het aanmelden.

Het word er allemaal niet beter op helaas.

Op de telefoon moet ik hem 2x opstarten , dan werkt het wel .

Op de pc werkt het helemaal niet

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Frank roos Met welke browser en welk antivirus op je PC?

Frank roos
Level 4

Microsoft edge en het virusprogramma van ziggo

Ook vandaag is het onmogelijk om in te loggen , voor gisteren geen problemen gehad .

Laptop geen updates gehad.

0 Kudos
Frank roos
Level 4

Als ik naar die foutcode zoek die je ziet op mijn foto kom ik uit bij iets met extensie? in chrome.

Als ik een pagina open incognito heb ik het probleem niet, rara politiepet😏

 

Zojuist nog even Google Chrome erop gezet , hier ondervind ik geen problemen

k.weber
Level 2
Topicstarter

Ik heb n.a.v. het vorige bericht, de inlog geprobeerd incognito. Tot mijn verbazing werkt hij normaal. Kan alles bekijken en afspelen. Hen daarna weer geprobeerd op verschillende browsers. Hier steeds hetzelfde euvel. Na inlog loopt alles vast. Incognito gebruikt op chrome os.

0 Kudos
Frank roos
Level 4

Maakt niet uit op welk os ,incognito werkt op ieder os. Het is iets met die"extencies" , maar wat??

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @Frank roos - Heb je extensies geïnstalleerd in Edge? Dan kunnen we ze natuurlijk stuk voor stuk even bij langs gaan om te bedenken of ze mogelijk invloed hebben op je ervaring.

Het feit dat het bij jullie beide prima werkt in een incognito-venster is opvallend @k.weber en @Frank roos. Dat kan inderdaad wijzen naar extensies in de browser (die staan vaak bij incognito uit) of bij cookies/browsegegevens waar het anders mee omgaat.

Frank roos
Level 4

@Alex 

Als ik nu via ziggo go app wil kijken geen probleem en via ziggogo.tv wel

Maar is wellicht wel een optie Alex , ik heb niet bewust extensies geïnstalleerd in ieder geval.

Zie foto's

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

SBOX_FATAL_MEMORY_EXCEEDED lijkt op een probleem met de sandbox.

Microsoft Edge and Microsoft Defender Application Guard | Microsoft Learn

 

Heb je die aanstaan?

0 Kudos
Jos
Community Moderator
Community Moderator

@Frank roos ik zie dat er een mogelijke veroorzaker/oplossing aangedragen is. Heb je hier nog naar kunnen kijken? Dankjewel @Bert voor het meedenken. 

0 Kudos
k.weber
Level 2
Topicstarter

Heb back-up gemaakt van alle bestanden en daarna computer gereset,. Nu werkt alles weer prima.

Ik dank een ieder voor het meedenken.

Frank roos
Level 4

Goedenavond 

excuses voor de late reactie , weinig tijd etc.

Wat schetst mijn verbazing , ik heb de ziggogo.tv opnieuw geinstalleerd en voila alles werkt weer😊

Ik heb niets aangepast verders , wel raar maarja het blijven computers 🤣🤣🤣

Wel iedereen bedankt voor het meedenken.