Lily1

Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ziggo GO loopt vast op laptop

  • Dag,Ik kijk Ziggo Go zowel op mijn tv als op mijn laptop,op mijn televisie werkt het goed. Helaas werkt Ziggo Go niet goed op mijn laptop. Ziggo Go loopt steeds vast op mijn laptop. Wie weet waar dit aan kan liggen ?

Alvast dank!

Vriendelijke groet!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Marije Ik merk op dit moment dat Ziggo Go het beter doet,loopt gelukkig nu niet meer vast en hopelijk blijft dit ook zo. Opeens ging het goed merkte ik,dus het was niet nodig om een andere browser te downloaden. Dank voor je reactie!

Bekijk in context

47 Reacties 47
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Welke browser gebruik je op welke systeemsoftware en versie?

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor uw reactie.

Microsoft Edge gebruik ik. Ik heb Windows 10 op mijn laptop.

Ik heb er zelf geen verstand van,maar heb het even nagekeken en hopelijk klopt dit bovenstaande.

 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Ik heb hier ook een Windows 10 laptop met Edge, juist voor het kijken via Ziggo Go TV en ik zie geen haperingen.

Op zoek naar een mogelijke oorzaak.

Welk antivirus / antimalware gebruik je?

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Oke,fijn dat jij in iedergeval geen haperingen hebt tijdens Ziggo Go TV.

 

Ik gebruik firewall.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Een firewall heeft iedere computer met Windows en andere software automatisch aanstaan, dat is normaal.

 

Welke naam antivirus / antimalware programma gebruik je?

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Oh oké,ja ik heb er geen verstand!

 

Ik gebruik als antivirus  van AVG.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Als je Windows gebruikt, haal dan eens AVG van de computer af om te kijken of dat de boosdoener is, dat zie je steeds vaker gebeuren met dit soort antivirusprogramma's.

 

Als je AVG verwijderd, dan start Windows zelf Defender als antivirus en antimalware programma en dat is een uitstekende bescherming van je computer, ik gebruik het al sinds 2006. (Eerder was dat actief onder andere namen.)

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor je uitleg!

Ik ga AVG anti-virus verwijderen.

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb AVG anti-virus verwijderd en ga kijken of mijn laptop het voortaan het beter doet. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 2455Posts
  • 261Oplossingen
  • 1165Likes

Hoe gaat het nu? @Lily1 Beter? 🙂

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor je reactie.

Helaas nog geen verbetering ondanks dat ik de anti-virus heb verwijderd.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

Dan wordt het zoeken naar een andere mogelijke oorzaak.

 

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5784Posts
  • 685Oplossingen
  • 2411Likes

Goedemorgen @Lily1 

 

Zo te zien wil @Bert je graag verder helpen en heeft hij gevraagd of jij je signaalwaardes wil delen.

Sindsdien hebben we niks meer vernomen. Heb je onze hulp nog nodig?

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor je reactie en uitleg.

Ik ben bezig geweest om het en ander te proberen wat u hierboven vraagt,maar het lukt mij niet,omdat ik er weinig verstand van heb.

 

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor u reactie.

Ik heb Bert een bericht gestuurd.

Ben helaas nog niet geholpen.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21920Likes

@Lily1  schreef:

Dank voor u reactie.

Ik heb Bert een bericht gestuurd.

Ben helaas nog niet geholpen.


@Lily1 Hoe heb je dat bericht verstuurd? Want ik heb niets ontvangen.

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Ik heb dat bericht op deze site gestuurd. Ik stuur het nog een keer op. 

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

@Bert   Ik heb dat bericht op deze site gestuurd. Ik stuur het nog een keer o

Lily1
Topicstarter
Level 4
  • 27Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Dank voor je reactie en uitleg.

@Bert  Ik ben bezig geweest om het en ander te proberen wat u hierboven vraagt,maar het lukt mij niet,omdat ik er weinig verstand van heb.

Uitgelicht topic