De oplossing is meestal dichterbij dan je denkt:
“Een 10 sec harde reset van de Google Chromecast naar fabriek instellingen..... en opnieuw instellingen doorlopen.
Ik kan weer live kijken in het buitenland.”
Ziggo go live heeft tot 3 dagen geleden goed gewerkt op de tv. Het heeft zowiezo een jaar goed gewerkt. Toen kwam het bericht op de tv dat ik opnieuw verbinding moest maken met de chromecast. Tussen het goed werken en het niet goed werken heb ik de samsung tablet niet aangeraakt of instellingen veranderd. Films op tablet naar tv streamen gaat prima.
Google home verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Ziggo go opnieuw geinstalleerd.
Nog steeds geen verbinding.
Canal Digital zenders live streamen naar tv gaat wel.
Andere tablet Samsung, geen verbetering.
Apple mobiel met ziggo go streamen naar tv gaat niet. Kan wel op mobiel kijken.
Ik zie wel een oranje lichtje in de chrome cast branden wat wit wordt als ik de fout melding krijg.
Hoe krijg ik dit weer aan de gang?
Koos
Opgelost! Ga naar oplossing.
Mark, bedankt voor je reactie.
Kijk maar even mijn chat gegevens na van 27/9, dan kan je zelf lezen dat dit mij verteld werd. Het werd beaamt op de achtergrond. De Ziggo chatter was dus niet de enige die er zo over dacht.
Het ontvangen van een 20 pagina's Ziggo contract overeenkomst zou het mij nog meer duidelijk moeten maken.....
Ik zocht naar een oplossing en geen "sprookjes".
een 10 sec harde reset van de Google Chromecast naar fabriek instellingen..... en opnieuw instellingen doorlopen.
Ik kan weer live kijken in het buitenland.
Case closed!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ziggo Go heeft geen rechten meer om de tv kanalen van Ziggo Go via een Chromecast naar een tv te streamen.
Mukimi wrote:
Ziggo Go heeft geen rechten meer om de tv kanalen van Ziggo Go via een Chromecast naar een tv te streamen.
Mark, bedankt voor je reactie.
Kijk maar even mijn chat gegevens na van 27/9, dan kan je zelf lezen dat dit mij verteld werd. Het werd beaamt op de achtergrond. De Ziggo chatter was dus niet de enige die er zo over dacht.
Het ontvangen van een 20 pagina's Ziggo contract overeenkomst zou het mij nog meer duidelijk moeten maken.....
Ik zocht naar een oplossing en geen "sprookjes".
een 10 sec harde reset van de Google Chromecast naar fabriek instellingen..... en opnieuw instellingen doorlopen.
Ik kan weer live kijken in het buitenland.
Case closed!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.