Op mijn iPhone X kan ik via de ziggo go app geen tv meer kijken. Zowel live als opnames lukt niet. Terwijl dit wel gaat via mijn iPad. Ik krijg steeds de melding niet toegestaan. Zie melding in de bijlage. Volgens de medewerker bij ziggo heeft dit met instellingen van mijn iPhone te maken. Helaas wist hij niet hoe ik dat moet doen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het probleem ligt niet bij GFK maar wel veroorzaakt door GFK met hun VPN. Ziggo blokkeert het gebruik via VPN’s omdat distributie van Radio/TV alleen binnen de EU is toegestaan. Met een VPN verbinding kan Ziggo niet vaststellen of je daadwerkelijk binnen de EU bent. Als je GFK verwijderd of uitschakelt zal je weer gewoon via ZiggoGO moeten kunnen kijken. Zodra een IP adres van een VPN server bekent is/wordt zal Ziggo die gaan blokkeren.
Je moet het maar willen vrijwillig je privé gegevens afgeven aan GFK, een commerciële data verzamelaar. Een VPN is juist bedoeld om je privacy enigzins te waarborgen. Mag hopen dat je via GFK hiervoor een vorstelijke vergoeding krijgt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Deze foutmelding wordt meestal veroorzaakt door gebruik van een VPN zoals 'Privédoorgifte in iCloud', schakel deze uit en probeer het vervolgens opnieuw. De VPN kan ook onderdeel zijn van een op jouw iPhone geïnstalleerde antivirus app.
Bedankt voor je reactie. Het was even goed zoeken. Ik heb de privedoorgifte gevonden. Dat is niet in gebruik. Ik zou dat moeten upgrade naar iCloud+. Zoals je al merk, snap er niets van. Het gekke is dat ik ziggo app altijd heb kunnen gebruiken en nu ineens niet meer. Blijft een raadsel
Kun je een screenshot plaatsen van whatismyipaddress.com?
Je kunt ook ip.bieringer.net proberen.
Omdat ik er totaal geen verstand van heb, vind ik het proberen erg lastig. Geen idee wat ik dan aan het proberen ben. Bedankt voor je hulp. Ik ga maar geen tv kijken via mijn telefoon. Is niet het belangrijkste in de wereld. Fijne dag
Je hoeft alleen een screenshot van de site te maken en in dit topic te plaatsen, net als de vorige site.
Geen idee wat het is.🤔
De verbinding loopt blijkbaar via 'BT DCS Hempoint Data Centre', BT = British Telecommunications. Heb je de VPN-instellingen van de iPhone al eens gecontroleerd?
Vpn verbinding loopt via GFK. Die hebben wel pas een update gehad. Ik zal hun berichten. Waarschijnlijk ligt daar het probleem.
zet de vpn eens uit.
Het probleem ligt niet bij GFK maar wel veroorzaakt door GFK met hun VPN. Ziggo blokkeert het gebruik via VPN’s omdat distributie van Radio/TV alleen binnen de EU is toegestaan. Met een VPN verbinding kan Ziggo niet vaststellen of je daadwerkelijk binnen de EU bent. Als je GFK verwijderd of uitschakelt zal je weer gewoon via ZiggoGO moeten kunnen kijken. Zodra een IP adres van een VPN server bekent is/wordt zal Ziggo die gaan blokkeren.
Je moet het maar willen vrijwillig je privé gegevens afgeven aan GFK, een commerciële data verzamelaar. Een VPN is juist bedoeld om je privacy enigzins te waarborgen. Mag hopen dat je via GFK hiervoor een vorstelijke vergoeding krijgt.
Ik zou het in ieder geval niet op mobiel of ipad willen hebben😁
Uitzetten werkt niet of ik moet heel GFK app eraf verwijderen. Ik ben nu met GFK bezig voor een oplossing.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.