Ik ben een nieuwe klant en Ik ontvang ook alleen de gratis sport zenders
Monteur en telefonisch kunnen ze mij niet helpen en in de winkel ook niet..
hopelijk hier wel.
zou ik ook zo’n ticket nodig hebben?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dat is geen fijne start van je nieuwe abonnement @tyetis89, goed dat je ons hebt gevonden, welkom op de Ziggo Community. Lukt het jou wel om in te loggen in je Mijn Ziggo omgeving?
En als je uitlogt op alle apparaten waarop je ingelogd was in ZiggoGo / ZiggoGo.tv en daarna opnieuw inlogt, zie je dan nog steeds hetzelfde? Als dat het geval is dan ontvang ik graag ook van jou de volgende informatie, zodat ik ook deze situatie kan aanmelden bij het onderzoeksteam. Je mag de informatie plaatsen in je Ziggo Community profiel, zodat alleen de moderators dit kunnen bekijken.
Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding:
Op welke zender / welk programma speelt het probleem:
Heeft het eerder wel gewerkt: Ja/Nee
Sinds wanneer speelt het issue:
Datum en tijdstip laatste poging:
Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
Indien ziggogo.tv, welke browser: (liefst ook versie)
Indien Ziggo GO TV app, voor welk apparaat: (AppleTV / Amazon Fire, Android TV)
Merk + Type apparaat:
Besturingssysteem + versie:
Werkt het op andere apparaten wel: Ja/Nee
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel:
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Wie weet, bij sommigen is het snel opgelost, bij anderen kan het maanden duren.
Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Ik hoop het. Aan de telefoon en winkel en monteur heb je niks 😞
Hi @Graafmi welkom bij Ziggo en op onze Ziggo Community! De start gaat niet helemaal zoals verwacht lees ik, doordat jouw Ziggo Go niet werkt zoals het zou moeten. Wanneer ik in de geschiedenis duik zie ik dat je inderdaad al een hele tijd bezig bent dit probleem opgelost te krijgen. Het probleem dat jij ervaart is bij ons bekend en in onderzoek. Mocht je dit nog niet getest hebben; log dan eens uit op alle apparaten waarop je ingelogd bent ( geweest ) op ZiggoGo en / of ZiggoGo tv. Probeer, als alle apparaten uitgelogd zijn, opnieuw in te loggen. Speelt het probleem dan nog steeds dan ontvang ik graag onderstaande informatie van je zodat deze voor het onderzoek toegevoegd kunnen worden. Je mag de info in je Ziggo Community profiel plaatsen.
Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding:
Op welke zender / welk programma speelt het probleem:
Heeft het eerder wel gewerkt: Ja/Nee
Sinds wanneer speelt het issue:
Datum en tijdstip laatste poging:
Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
Indien ziggogo.tv, welke browser: (liefst ook versie)
Indien Ziggo GO TV app, voor welk apparaat: (AppleTV / Amazon Fire, Android TV)
Merk + Type apparaat:
Besturingssysteem + versie:
Werkt het op andere apparaten wel: Ja/Nee
Aanmaak datum Mijn Ziggo account:
Datum wachtwoord wijziging:
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel:
Na klik op onderstaande link kom je in je Ziggo community profiel bij Persoonlijke opmerkingen (privé), op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
Hoi Judith,
Dank je wel zie reactie. Privé
Dank je wel bert
Dank je wel bert
Dankjewel voor de informatie @Graafmi , graag ontvang ik nog van jou de app versie: ( Apple: ( profiel ) en bij Android (menu) > instellingen > onderaan staat versie x.xx.x.
Lukt inloggen in je Mijn Ziggo omgeving wel?
Gereageerd
Dankjewel @Graafmi, ik heb de door jou gestuurde informatie doorgestuurd naar de collega's die dit issue in onderzoek hebben en hopelijk snel voor een oplossing kunnen zorgen.
Dank je wel Judith
Hi @Judith , ik heb exact hetzelfde probleem. Mijn internet en Ziggo Go pakket is vanochtend geactiveerd maar ik krijg alleen maar Ziggo Sport Free zenders te zien.
Dat is geen fijne start van je nieuwe abonnement @tyetis89, goed dat je ons hebt gevonden, welkom op de Ziggo Community. Lukt het jou wel om in te loggen in je Mijn Ziggo omgeving?
En als je uitlogt op alle apparaten waarop je ingelogd was in ZiggoGo / ZiggoGo.tv en daarna opnieuw inlogt, zie je dan nog steeds hetzelfde? Als dat het geval is dan ontvang ik graag ook van jou de volgende informatie, zodat ik ook deze situatie kan aanmelden bij het onderzoeksteam. Je mag de informatie plaatsen in je Ziggo Community profiel, zodat alleen de moderators dit kunnen bekijken.
Probleemomschrijving inclusief eventuele foutmelding:
Op welke zender / welk programma speelt het probleem:
Heeft het eerder wel gewerkt: Ja/Nee
Sinds wanneer speelt het issue:
Datum en tijdstip laatste poging:
Indien Ziggo GO app melding, welke app versie gaat het om: (Apple: (profiel) / Android (menu) –> instellingen –> onderaan staat versie x.xx.x)
Indien ziggogo.tv, welke browser: (liefst ook versie)
Indien Ziggo GO TV app, voor welk apparaat: (AppleTV / Amazon Fire, Android TV)
Merk + Type apparaat:
Besturingssysteem + versie:
Werkt het op andere apparaten wel: Ja/Nee
Werkt inloggen in Mijn Ziggo wel:
@Judith Ik heb de gevraagde informatie aan mijn ziggo community profiel toegevoegd
Dankjewel @tyetis89 ik heb de informatie doorgestuurd naar het team dat dit in onderzoek heeft. Ik hoop natuurlijk dat dit snel wordt opgelost zodat je kunt genieten van alle zenders die bij je abonnement horen. Mijn excuses voor dit ongemak!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.