sublike

Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO kwaliteit naar beneden

Afgelopen weekend zat ik nog lekker te genieten van Ziggo GO op mijn TV in haarscherpe kwaliteit.

2 dagen later (gisteren niet TV gekeken), merk ik dat de kwaliteit ver naar beneden is gegaan. Heb geen last van mijn internetconnectie, TV heeft geen update gehad, dus het enige wat ik kan bedenken, is dat Ziggo opeens kwaliteit naar beneden heeft gehaald.

 

Heeft iemand anders ook hier last van opeens of kan iemand mij uitleggen hoe ik dit kan oplossen? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
sublike
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt erop dat het weer werkt en kwaliteit is weer haarscherp.

Bekijk in context

2 Reacties 2
sublike
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Het lijkt erop dat het weer werkt en kwaliteit is weer haarscherp.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hey @sublike, welkom hier op de Community!

 

Dat was even schrikken, zomaar de kwaliteit een heel stuk verminderd! Ik kan mij voorstellen dat je daar je bedenkingen bij had. Gelukkig leek het om een tijdelijk issue te gaan en is alles inmiddels weer verholpen ;-). 

 

Ik wens je weer heel veel kijkplezier en een prettige dag verder! 

 

Uitgelicht topic