Ik weet dat er problemen zijn maar naar drie keer bellen met ziggo wordt er niet geholpen zoek het maar zelf uit via ziggo community zeggen ze. Ik betaal ervoor en verwacht dat het product werkt. Ik heb geen TV kijk altijd via de browser maar wordt gezet dat ik geen abonnement heb via de app zelfde verhaal. Niemand die interesse bij ziggo heeft om het op te lossen . EN NU ABONNEMENT VOOR TV OPZEGGEN.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
welke windows en browser ?
https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Ziggo-GO-krijgt-een-update/ba-p/955956
MAC os Chrome Firefox Safari maakt niet uit allemaal het zelfde ap op iOS en Android exact het zelfde probleem ligt bij Ziggo maar kan hun niet scheelen
waarschijnlijk een fout in het administratiesysteem een moderator komt binnen 2 a 3 werkdagen langs het topic zij kunnen je abonnement in het administratiesysteem nakijken en het oplossen
is al gebeurd hij doet het weer
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.