vanvugtton
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo GO kijken op TV via Wifi

heb TV op Wifi aangesloten en Ziggo go geïnstalleerd na een bepaalde tijd geeft de Ziggo go aan dat de video niet verder kan worden afgespeeld en dat ik moet herstarten dan doet hij het weer c.a. 10 min. en dan krijg ik weer de zelfde melding

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 49499Posts
  • 3044Oplossingen
  • 11066Likes

Mogelijke oplossing:

Hebben de 2,4 en 5 GHz dezelfde wifinamen?

Zo ja, geef dan de 2,4 en 5 GHz verschillende namen en maak verbinding met de 2,4 GHz.

RoWi.
Expert
Expert
  • 8799Posts
  • 379Oplossingen
  • 2244Likes

Eerlijk gezegd zou ik een netwerk kabel aansluiten. Dat geschreven hebbend hoe is de wifi sterkte en stabiliteit op andere toestellen, en haal je meer dan 10Mb via wifi?

Ik vermoed dat het om de Android TV app gaat dan is de vraag van belang of Ziggo ook je internet provider is.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 2611Posts
  • 332Oplossingen
  • 485Likes

Hoi @vanvugtton, welkom hier op de Community!

 

Iedere 10 minuten geconfronteerd worden met een melding lijkt mij behoorlijk irritant tv kijken! Super goed dat je de Community dan ook hebt gevonden om dit aan te pakken. 

@Bert en @RoWi. hebben je gelijk tips gegeven om dit te fiksen. Hebben die tips je geholpen?

Uitgelicht topic