1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Roduco

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO kijken in camper via Xiaomi stick

Ik heb sinds kort ook de xiaomi tv stick 4K voor in de camper gekocht. Bij de ziggo go app krijg ik de melding. Helaas,je kan deze video volgens afspraak met de content aanbieder vanaf dit ip netwerk niet bekijken. Hoe zit dit nu??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 16660Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7904Likes

Deze stick maakt gebruik van Android TV als besturingssysteem dat is wat anders als gewoon Android.

Dit kun je alleen met een ziggo verbinding gebruiken.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Steefb_0-1658776612791.png

Je kunt dat raar vinden, maar dat verandert er niets aan.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16660Posts
  • 3073Oplossingen
  • 7904Likes

Deze stick maakt gebruik van Android TV als besturingssysteem dat is wat anders als gewoon Android.

Dit kun je alleen met een ziggo verbinding gebruiken.

Tweede tv en Ziggo GO: zo kijk je tv

Steefb_0-1658776612791.png

Je kunt dat raar vinden, maar dat verandert er niets aan.

Domi-DuDe

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik loop dus precies tegen hetzelfde verhaal aan, ook casten naar dit device wordt niet ondersteund. Beetje vervelend want ik heb hier geen internet van Ziggo. Ik heb van de week bewust gekozen voor Ziggo zodat ik ook ziggo sport kan kijken echter werkt dit dus nu niet op deze manier 😞 

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10288Posts
  • 597Oplossingen
  • 2920Likes

@Domi-DuDe 

casten zou gewoon moeten werken 

wel kan het voorkomen dat bepaalde zenders en of programma’s geen rechten voor casten hebben waardoor het niet mogelijk is 

Domi-DuDe

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Wou even de F1 nabeschouwing kijken op Ziggo Sport. Het perse Internet nodig moeten hebben om dit op deze manier te kijken riekt naar koppelverkoop.

Maar dan ga ik toch maar TV van een Canaldigitaal afnemen 😞

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10288Posts
  • 597Oplossingen
  • 2920Likes

je bent vrij om het op een smartphone tablet of laptop te kunnen kijken.

alleen via een Android tv en Apple tv is niet mogelijk door bepaalde rechten waardoor Ziggo het niet buiten hun eigen netwerk mogen aanbieden

jaapdrenthen

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit is geen oplossing! Een oplossing is : ik laat de tv (stick) verbinding maken met mijn hotspot (iphone) en daarna mijn ipad verbinden met dezelfde hotspot (iphone)  Op mijn ipad staat wel ziggo! En laat het streamen naar de stick….. opgelost 🙂 niet ideaal maar het werkt!