1
Vraag
2
Reacties
Joop-D

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ziggo GO: kan niet inloggen

Hallo Ziggo,

Ik woon in het voormalige @Home gebied en heb al sinds het allereerste begin tv en internet van Ziggo. TV kijken gaat via een smartcard.

Nu een smart TV aangeschaft en het lukt maar niet om in te loggen bij de Ziggo app.

Ook op de computer van mijn zoon krijg ik de foutmelding bij het inloggen. Ik heb de Ziggo storingsoplosser gevolgd maar kom hier niet verder mee.

In een ander topic wordt het account gewist en vervolgens werkt het bij een nieuw account wel. Is dat de oplossing?

Heeft iemand het als eens op een andere manier opgelost?

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 499Posts
  • 67Oplossingen
  • 247Likes

Hi @Joop-D, dank voor je uitleg! Het lijkt mij dan het beste om je Mijn Ziggo account te verwijderen zodat je je opnieuw kan registreren. Wil je hierna checken of het lukt om gebruik te maken van Ziggo GO en ons dat laten weten? 🙂

Houd er rekening mee dat het verwijderen van jouw Mijn Ziggo account gevolgen heeft voor het inloggen op jouw Community account. Deze zijn namelijk gekoppeld. Je kunt je opnieuw registeren voor de Community met een ander e-mailadres en met jouw nieuwe account hier een terugkoppeling plaatsen. Indien gewenst kunnen we de koppeling dan ook weer voor jou verplaatsen naar je al bestaande account. 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 70503Posts
  • 4905Oplossingen
  • 19939Likes

Een Ziggo forum medewerker komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

David
Community Testspecialist
Community Testspecialist
  • 2968Posts
  • 302Oplossingen
  • 1308Likes

@Joop-D Om niet meteen naar de meest rigoureuze stap te springen. Klopt het dat je dezelfde inloggegevens gebruikt voor Ziggo Go als je voor de Community en Mijn Ziggo gebruikt? Als die gegevens hetzelfde zijn, zou je deze melding niet moeten krijgen. 

 

Als je om daar op in te loggen en vooraf opgeslagen wachtwoord gebruikt, kan je checken in je wachtwoord manager of het wachtwoord hetzelfde is als wat je voor Ziggo Go probeert. Of een nieuw wachtwoord instellen via Mijn Ziggo. 

 

Joop-D
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Bert,

Bedankt voor je reactie. 

Ik gebruik voor Mijn Ziggo en Ziggo Go hetzelfde wachtwoord.

Ik gebruik hiervoor (nog) geen wachtwoord manager. Type deze dus handmatig in, en op de TV met de afstandsbediening. Kan het wachtwoord inmiddels wel dromen. :-). Het systeem werkt wel met de inlog van mijn zoon.

Groet Joop.

 

Welmoed
Community Moderator
Community Moderator
  • 499Posts
  • 67Oplossingen
  • 247Likes

Hi @Joop-D, dank voor je uitleg! Het lijkt mij dan het beste om je Mijn Ziggo account te verwijderen zodat je je opnieuw kan registreren. Wil je hierna checken of het lukt om gebruik te maken van Ziggo GO en ons dat laten weten? 🙂

Houd er rekening mee dat het verwijderen van jouw Mijn Ziggo account gevolgen heeft voor het inloggen op jouw Community account. Deze zijn namelijk gekoppeld. Je kunt je opnieuw registeren voor de Community met een ander e-mailadres en met jouw nieuwe account hier een terugkoppeling plaatsen. Indien gewenst kunnen we de koppeling dan ook weer voor jou verplaatsen naar je al bestaande account. 

Joop-D
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo Welmoed,

 

Ik heb me zojuist opnieuw geregistreerd en ik kan nu gewoon inloggen bij Ziggo Go!

Bedankt voor je hulp.

Met vriendelijke groet,

Joop

Renata
Community Moderator
Community Moderator
  • 579Posts
  • 48Oplossingen
  • 265Likes

Fantastisch @Joop-D , ik ben blij dat het gelukt is! 
Ik wens je een mooie dag verder.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic